Web Analytics Made Easy - Statcounter

لحظه بالا بردن جام قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر توسط سید جلال حسینی را مشاهده می کنید.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قهرمانی پرسپولیس پرسپولیس قهرمانی پرسپولیس پوکر قهرمانی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را دنبال می‌کند که همچون فصل گذشته یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است. سرخپوشان پایتخت بر خلاف استقلال رقیب اصلی خود در لیگ برتر توانسته‌اند به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند تا حالا همچون فصل گذشته برای کسب هر دو جام قهرمانی و در پی آن قهرمانی خودکار در سوپرجام مدعی باشند.

اوسمار ویه را سرمربی پرسپولیس که حالا حامیان خود را کسب کرده است دنبال تکرار سه گانه قهرمانی همچون فصل گذشته و دوران حضور یحیی گل محمدی در رأس کادرفنی این تیم است تا همچون او جایگاه خود را در بین هواداران مستحکم کند. از این رو به بازیکنان تیمش هشدار داده است بازی با آلومینیوم اراک در یک هشتم جام حذفی را جدی بگیرند و همچون بازی‌های لیگ برتر به فکر کسب قهرمانی باشند.

سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد از نفرات اصلی خود در بازی با آلومینیوم اراک استفاده کند تا شانس تیمش برای پیروزی مقابل نماینده اراک را افزایش داده و بدون توجه به بازی‌های فشرده در هفته‌های پایانی لیگ برتر و جدال با استقلال به کسب جام قهرمانی در رقابت‌های حذفی نگاه کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087979

دیگر خبرها

  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ببینید | لحظه دستگیری جیمی‌جامپ نوجوان در بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم!
  • اعتراض نیمکت آلومینیوم به گل اورونوف
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • آیین واگذاری مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو