Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:15:09 GMT

احتمال برگزاری تورنمنت فوتسال کیش به صورت چهار جانبه

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۳۷۴۱

احتمال برگزاری تورنمنت فوتسال کیش به صورت چهار جانبه

‍‍‍‍‍‍

برگزاری تورنمنت فوتسال کیش به صورت چهار جانبه، یکی از گزینه‌های جدی کمیته فوتسال است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از آماده نشده سالن صدرای شیراز برای برگزاری تورنمنت فوتسال شش جانبه،‌ قرار شد این مسابقات در جزیره کیش برگزار شود.

با توجه به شیوع کرونا، اعضای تیم‌های ملی فوتسال آذربایجان، بلاروس و ایتالیا در صورت سفر به ایران برای شرکت در این تورنمنت، پس از بازگشت به کشورهای خود باید به قرنطینه‌ای 14 روزه بروند که این موضوع باعث شده است آنها برای شرکت در تورنمنت کیش دچار تردید جدی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تیم‌های کویت و عراق با شرکت در این تورنمنت موافقت کرده‌اند.

حضور تیم ملی فوتسال عراق در تورنمنت کیش

همین موضوع باعث شده یکی از گزینه‌های کمیته فوتسال، برگزاری چهار جانبه تورنمنت کیش باشد تا تیم‌های ملی فوتسال ایران، کویت و عراق به همراه تیم زیر 20 سال کشورمان در این تورنمنت حاضر باشند.

تیم ملی فوتسال کشورمان خودش را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند. رقابت‌هایی که در آن، شاگردان ناظم‌الشریعه با تیم‌های تایلند، کره جنوبی و عربستان همگروه هستند و به دلیل انصراف ترکمنستان از میزبانی، تکلیف محل برگزاری مسابقات مشخص نیست.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتسال ایران فوتسال بیشتر بخوانید... ملی‌پوش فوتسال کشورمان به بنفیکای پرتغال پیوست/ طیبی: تلاشم را می‌کنم تا خاطرات بسیار خوبی بسازم پرهیزکار: از تیم‌های خوب فوتسال اروپا و آسیا برای تورنمنت کیش دعوت کرده‌ایم/ تلاش‌مان برگزاری مسابقات ۶ جانبه است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ملی‌پوش فوتسال کشورمان به بنفیکای پرتغال پیوست/ طیبی: تلاشم را می‌کنم تا خاطرات بسیار خوبی بسازم پرهیزکار: از تیم‌های خوب فوتسال اروپا و آسیا برای تورنمنت کیش دعوت کرده‌ایم/ تلاش‌مان برگزاری مسابقات ۶ جانبه است واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتسال ایران فوتسال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۲ باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد ۳ درخواست مجیدی از بازیکنان در تمرین امروز استقلال/ مطهری غایب بود ۴ ترکیب ذوب‌آهن برای دیدار برابر پرسپولیس اعلام شد ۵ حضور زنوزی در تمرین تراکتور + تصاویر ۶ اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر ذوب‌آهن ۷ دوپینگ مریم هاشمی تأیید شد/ جایگاه قهرمانی ووشوی ایران تغییر نکرد ۸ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس میهمان جشن قهرمانی‌اش را دست پُر بدرقه کرد/ شکست شاگردان گل‌محمدی پس از ۱۶ هفته + جدول مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: اگر بدهی‌ها را می‌دادیم، برانکو و کالدرون روی چشم ما جا داشتند/ نگه داشتن انگیزه‌ها واقعاً سخت است پیروانی: ورزشگاه آزادی به قهرمانی‌های ما عادت کرده است/ تیم‌های لیگ دنبال ایستادن روبه‌روی ما بودند لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس میهمان جشن قهرمانی‌اش را دست پُر بدرقه کرد/ شکست شاگردان گل‌محمدی پس از ۱۶ هفته + جدول مهدی: مرحله نیمه نهایی جام حذفی را قبل از تاسوعا و عاشورا برگزار می‌کنیم/ برای تعیین زمان فینال منتظر اردوی تیم ملی هستیم مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی بدون تعارف با همتی: قیمت ارز به تدریج پایین می‌آید سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است اخبار انفجار بیروت|استقبال وزیر خارجه لبنان از اظهارات رهبر مقاومت/ نصرالله: حزب‌الله هیچ چیزی در اسکله بیروت ندارد میشل عون: احدی نمی‌تواند مانع کشف حقیقت شود/ مخالفت قاطع با بین‌المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم ملی فوتسال تورنمنت کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با توجه به برگزاری آزمون سراسری تامین برق پایدار با حضور افزون بر ۵۰ اکیپ عملیاتی، ۱۵مرکز عملیات اتفاقات برق و شماری از پرسنل به صورت آماده باش، برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان یزد صورت گرفت.   در این راستا همه گروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها برای کنترل استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری، کنترل بار و وضعیت خروجی‌های فشار متوسط و پست‌های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده بوده وگروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها در روز‌های برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولد‌های برق اضطراری، کالا‌های مورد نیاز و سوخت خودرو‌ها و مولد‌ها را به صورت مستمرکنترل کردند.

دیگر خبرها

  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال