Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@23:53:20 GMT

وداع رئال مادرید و یوونتوس با لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۳۸۹۹

وداع رئال مادرید و یوونتوس با لیگ قهرمانان

مسابقات لیگ قهرمانان با صعود منچسترسیتی و لیون به مرحله یک‌چهارم نهایی و حذف تیم‌های مطرح رئال مادرید و یوونتوس همراه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جمعه شب ۲ دیدار معوقه از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که طی آن تیم‌های منچسترسیتی و لیون جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ورزشگاه «اتحاد» تیم منچسترسیتی از تیم پرافتخار رئال مادرید پذیرایی کرد و به برتری دو بر یک رسید تا در مجموع با پیروزی چهار بر دو راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. سیتی که بازی رفت را در سانتیاگوبرنابئو با برتری دو بر یک به اتمام رسانده بود، با آرامش کار را آغاز کرد. در دقیقه نهم، تعلل و اشتباه «رافائل واران» موجب شد تا «گابریل ژسوس» توپ را از این مدافع فرانسوی ربوده و «رحیم استرلینگ» را صاحب موقعیت کرد تا استرلینگ گل نخست بازی را ثبت کند.

در دقیقه ۲۶، «رودریگو» با ارسالی زیبا، توپ را به «کریم بنزما» رساند تا او با ضربه سر کار را به تساوی کشانده و امید را به اردوی رئال بازگرداند. در نیمه دوم و درحالی‌که رئال نیاز به گل داشت، این تیم منچسترسیتی بود که بر روند بازی تسلط داشت و فرصت‌های زیادی ایجاد کرد. در دقیقه ۶۸ بازهم اشتباه وحشتناک واران موجب شد تا میزبان این مرتبه با ضربه ژسوس به گل رسیده و کار کهکشانی‌ها را تمام کند.

با این اوصاف غیبت «سرخیو راموس» مدافع و کاپیتان رئال که به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده بود، بیش از همیشه به چشم آمد. در نهایت این بازی تماشایی که نبرد اندیشه‌های «پپ گواردیولا» و «زین‌الدین زیدان»، ۲ مربی بزرگ دنیای فوتبال بود با برتری گواردیولا همراه شد.

در دیگر دیدار، یوونتوس ایتالیا در حالی از لیون فرانسه میزبانی کرد که بازی رفت با برتری یک بر صفر لیون به اتمام رسیده بود. یووه بازی برگشت را دو بر یک برنده شد تا در مجموع کار به تساوی دو بر دو بکشد، اما لیون با قانون گل‌زده در خانه حریف صعود کرد و بانوی پیر تورین همچنان در حسرت موفقیت در لیگ قهرمانان باقی ماند. در دقیقه ۱۲ و برخلاف روند بازی تیم لیون صاحب پنالتی شد تا «ممفیس دپای» گلزنی کند. در ادامه بازیکنان میزبان که فاصله‌ای با وداع از لیگ قهرمانان نداشتند برای جبران مافات حملات خود را آغاز کردند.

در دقیقه ۴۳ نوبت به یووه رسید تا به پنالتی برسد تا «کریستیانو رونالدو» گل تساوی را به ارمغان بیاورد. نیمه دوم با حملات گسترده یوونتوس همراه شد و در دقیقه ۶۰ «رونالدو» با شوتی مهار نشدنی گل دوم خود و تیمش را درون دروازه حریف جای داد. در ادامه حملات یووه گل دیگری در برنداشت و لیون با خوش اقبالی به مرحله بعدی رسید.

شنبه شب نیز بارسلونا اسپانیا در حالی میزبان ناپولی ایتالیا است که بازی رفت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. بایرن مونیخ آلمان هم از چلسی انگلیس پذیرایی می‌کند. بازی رفت با برتری سه بر صفر بایرن همراه شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان همراه شد بازی رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم

دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و کادیز در چارچوب هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا با برتری رئال‌مادرید به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال‌مادرید و کادیز عصر _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا از ساعت ۱۷:۴۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد رئال‌مادرید به پایان رسید.

براهیم دیاز در دقیقه ۵۱، جود بلینگام در دقیقه ۶۱ و خوسلو در دقیقه ۴+۹۰ در این دیدار برای رئال‌مادرید گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و کادیز کد خبر 750547

دیگر خبرها

  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم