Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد حضور کاروان‌های شادی در سطح شهر به مناسبت عید غدیر خبر داد.

«محمدحسین کاظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف شهرستان یزد در روز عید غدیر خم، گفت: برنامه‌های مختلفی همچون اطعام غدیر و راه‌اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهر یزد ازجمله برنامه‌های اوقاف شهرستان یزد به مناسبت عید غدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد بابیان اینکه کاروان‌های شادی توسط 4 امامزاده شهرستان یزد برنامه‌ریزی‌شده‌اند افزود: این کاروان‌ها با حضور گروه‌های سرود در سطح شهر حضور پیدا می‌کنند و سرودهای مناسب با این روز را پخش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کاروان‌های شادی در 10 منطقه شهر حضور پیدا خواهند کرد، اظهار داشت: این کاروان‌ها در سطح شهر مورد استقبال مردم قرارگرفته و اثرات بسیار خوبی را در پی داشته است.

کاظمی همچنین به توزیع قریب به 10 هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر در شهر یزد خبر داد و گفت: این غذاها در طرح اطعام غدیر بین نیازمندان و خانواده‌های کادر درمان شهرستان یزد توزیع خواهد شد.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: حرکت کاروان شادی غدیر شبستان یزد کاروان شادی کاروان های شادی شهرستان یزد سطح شهر عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت آذریار افزود: گونه درنای معمولی از گونه های شاخص زیستگاه های آبی چالدران که تنها محل جوجه آوری این گونه در کل کشور بوده و تندیس درنا به ارتفاع ۱۰ متر در پهنای ۲/۷۰ در ۲/۷۰ در راستای توجه ویژه به محیط زیست و حفاظت از تنوع زیستی ساخته شده است.

آذریار گفت:درنای معمولی یکی از تنها چهار گونه پرنده درنا است که به عنوان درنای اوراسیا هم شناخته می‌‌شود، این گونه از درنا، پرنده ای بزرگ و با شکوه به رنگ خاکستری است که پیشانی و لورهای سیاه رنگی دارد و سر آنها دارای یک لکه قرمز کوچک در پشت پیشانی سیاه است.

شهرستان چالدران دارای ۳ تالاب مصوب در حوزه زیستگاه های آبی بوده که با توجه به داشتن تغذیه مناسب و امنیت حاکم در تالاب‌های این شهرستان بیش از ۳۰ گونه از انواع پرندگان آبزی و کنار آبزی مهاجر به ویژه گونه نادر ارک سرسفید و گونه درنای معمولی به این تالاب ها مهاجرت و این میراث های طبیعی بعنوان تنها محل جوجه آوری گونه درنای معمولی در کشور می باشد.

دیگر خبرها

  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید