Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرالم پیانیچ برای آخرین بار با پیراهن یوونتوس به میدان رفت. 

یوونتوس با وجود پیروزی 2-1 مقابل لیون در لیگ قهرمانان اروپا، به دلیل گل زده لیون در استادیوم آلیانز در مرحله یک هشتم نهایی از دور مسابقات کنار رفت. با توجه به حذف یوونتوس، این آخرین بازی میرالم پیانیچ برای بیانکونری بود و او می تواند راهی بارسلونا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا، میرالم پیانیچ در مصاحبه با اسکای ایتالیا در واکنش به صحبت های لئوناردو بونوچی که گفته بود یوونتوس به اصلی ترین هدف فصلش یعنی قهرمانی اسکودتو رسیده است، گفت:

این نتیجه ای به شدت ناامید کننده برای ما بود چون می خواستیم به دور بعد برسیم و به ماجراجویی در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهیم. با پنالتی ای که دادیم شروع بدی داشتیم اما در بازی ماندیم. قطعا این حذف ناامید کننده و هضم آن سخت است. لئوناردو بونوچی گفته بود قهرمانی اسکودتو هدف اصلی یوونتوس بود اما این تیم باید اهداف بالاتری داشته باشد و قطعا می تواند بلند پرواز تر باشد. لیون تیمی بود که باید شکستش می دادیم. با این حال شکی ندارم این تیم فصل آینده قدرتمندتر از گذشته به کارش ادامه خواهد داد چون یوونتوس ذهنیت پیروزی دارد. ماه های گذشته به دلایلی که متوجه نشدم، آن طور که می خواستم پیش نرفت. قطعا می خواستم بیشتر بازی کنم.

همچنین ببینید: 

یوونتوس 2-1 لیون؛ بریس رونالدو برای صعود کافی نبود خلاصه بازی یوونتوس 2-1 لیون (لیگ قهرمانان اروپا 2019/20)  لئوناردو بونوچی: هدف یوونتوس در فصل، قهرمانی در سری آ بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا میرالم پیانیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس کورس قهرمانی این فصل سری A را خیلی زود به اینتر باخت. آنها اکنون در رده سوم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت خواهند کرد.

ماسیمیلیانو آلگری در هفته‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده است، چراکه بسیاری از هواداران و حتی رسانه‌ها معتقدند که یوونتوس با این بازیکنان توانایی رقابت برای قهرمانی را دارد.

جونتولی که در این فصل بارها از آلگری حمایت کرده، در مصاحبه جدیدش دیدگاه باشگاه در مورد آینده مربی ایتالیایی را اعلام کرد. او گفت:«هدف ما در شروع فصل بسیار روشن بود. می‌خواستیم به لیگ قهرمانان بازگردیم و روی کوپا ایتالیا تمرکز کنیم. کسی انتظار قهرمانی و یا رقابت نزدیک برای آن را نداشت.

آینده آلگری موضوعی است که سوالات زیادی پیرامون آن وجود دارد. در پایان فصل با او مذاکره خواهیم کرد. ابتدا باید ببینیم دو طرف علاقه‌ای به ادامه همکاری دارند یا خیر و سپس در مورد نقل و انتقالات و برنامه‌های دیگر صحبت خواهیم کرد.

مطمئنا رویای اسکودتو را هم داشتیم و بازیکنان برای آن تلاش زیادی کردند اما در این راه افت کردیم و اشتباهات داوری به ضرر ما هم تاثیرگذار بودند.»

دیگر خبرها

  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت