Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:40:26 GMT

واکنش رسانه های صهیونیست به سخنان سید حسن نصرالله

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۲۱۵

واکنش رسانه های صهیونیست به سخنان سید حسن نصرالله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های صهیونیست به سخنان روز جمعه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان واکنش نشان دادند.

شبکه المیادین به نقل از رسانه های صهیونیست گزارش داد: هرکس فکر می کند که نصرالله بعد از انفجار بیروت اعتماد به نفسش را از ددست داده است دوباره بیاندیشد.

سید حس نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عصر جمعه و در پی انفجار روز سه شنبه بیروت پیرامون تحولات منطقه و لبنان سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر لزوم عدم بهره برداری سیاسی از فاجعه انفجار بیروت، گفت: برخی به دروغ این فاجعه را ناشی از انفجار انبارهای تسلیحاتی حزب الله اعلام کردند تا آن را تخریب کنند.

سید حسن نصرالله در ادامه افزود: فاجعه انفجار «بیروت» پیامدهای خطرناکی در زمینه‌های مختلف خواهد داشت. آنچه که اتفاق افتاد یک حادثه استثنائی در تاریخ معاصر لبنان بود. لذا باید به صورتی کاملاً استثنائی در عرصه های مختلف روانی، سیاسی و رسانه ای با چنین حادثه ای برخورد کرد. حضور ملت در کنار دولت و حضور سریع هیئت ها و موسسات مدنی در این فاجعه برجسته بوده است.

کد خبر 4993359

منبع: مهر

کلیدواژه: سید حسن نصرالله رژیم صهیونیستی لبنان حزب الله لبنان ایالات متحده آمریکا لبنان رژیم صهیونیستی عراق ویروس کرونا انفجار بیروت دونالد ترامپ عربستان سعودی روسیه ایران فلسطین حزب الله لبنان امارات متحده عربی شیوع کرونا حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو

دریافت 1022 KB دریافت 1001 KB

به گزارش همشهری آنلاین، مقاومت لبنان ساعتی پس از تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور، شهرک صهیونیست‌نشین کریات‌ شمونا را موشک‌باران کرد.

در پی حمله امروز رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در جنوب لبنان و به طور مشخص میس الجبل ۴ نفر از اعضای یک خانواده لبنانی به شهادت رسیدند. ساعاتی پس از این حمله رژیم اسرائیل، مقاومت لبنان شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونا را موشک‌باران کرد.

جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که مقاومت با بیش از ۳۰ موشک، منطقه اصبع الجلیل را هدف قرار داد. رسانه‌های اسرائیلی نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک اشغالی کریات شمونا و اطراف آن و قطع شدن برق این شهرک خبر دادند.

شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی بزرگترین مجتمع مسکونی اشغالگران است که در پی حملات موشکی مستمر مقاومت لبنان در پاسخ به نسل‌کشی در غزه و تجاوز اشغالگران به حریم هوایی و زمینی لبنان به شهر ارواح تبدیل شده است و بسیاری از ساکنان از هراس موشک‌های حزب‌الله از آن گریخته‌اند.

کد خبر 849389 منبع: فارس برچسب‌ها صهیونیسم خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم