Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:35:48 GMT

رئیس یوونتوس: اطمینان دارم که رونالدو می ماند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۴۲۶

رئیس یوونتوس: اطمینان دارم که رونالدو می ماند

رئیس باشگاه یوونتوس تاکید کرد که کریستیانو رونالدو با وجود حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا در این تیم باقی خواهد ماند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، یوونتوس در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باوجود پیروزی دو بر یک برابر لیون از صعود به دور بعد بازماند. رونالدو در این دیدار هم درخشید و توانست دو گل برای یوونتوس به ثمر رساند اما این هم باعث نشد تا یووه به دور بعد راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا خبرهای درباره پیوستن او به پاری سن ژرمن در تابستان به گوش می رسد که این واکنش رئیس باشگاه یووه را به دنبال داشت.

آنیلی رئیس یووه گفت: من براین باور هستم که رونالدو در یوونتوس باقی خواهد ماند. فرانس فوتبال قبل از دیدار برابر لیون با خبر پیوستن رونالدو به پاری سن ژرمن به دنبال برهم زدن توازن تیم ما بود و این طبیعی است.

او ادامه داد: رونالدو از ستون های یوونتوس است. او با تیم قرارداد دارد و راهی پاریس نخواهد شد.

رونالدو بعد از جدایی از رئال مادرید راهی یوونتوس شد و با وجود آنکه در سری A ایتالیا دو فصل پیاپی قهرمان شد اما در لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته که زمینه ساز قهرمانی یووه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا کریستیانو رونالدو ليگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7

به گزارش "ورزش سه"، نقاشی دیواری بزرگی از کریستیانو رونالدو در سالن بدنسازی وینیسیوس به چشم می‌خورد. وینی همیشه گفته که رونالدو الگویش بوده است. او از همان زمان پخش سرود لیگ قهرمانان اروپا از الگویش تقلید کرد و در زمین نیز نشان داد چرا شماره هفت رئال است و وارث این شماره تاریخی شده است.

دیشب زبان بدن او هنگام عبور دوربین از مقابلش به وقت پخش سرود لیگ قهرمانان، ما را به سال 2014 برد، به شبی که فوق پرتغالی قبل از خاموش کردن جهنم آلیانز با دبل خود، به دوربین چشمک زد. دقیقاً همان کاری که شب گذشته وینی انجام داد و در پایان بازی نیز او هر دو گل رئال را زده بود، درست مثل رونالدو.

وینی شب رئال را نجات داد و تیم را به یک قدمی فینال رساند. سه گلزنی متوالی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان که قبلا این رکورد فقط در اختیار رونالدو و لیتمانن بود.

دیگر خبرها

  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود