Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار کشور با اشاره به امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت از این هفته گفت: کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند نیز می توانند در سامانه تغییر وضعیت دهند و سهام خود را بفروشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار کشور با اشاره به آزادسازی سهام عدالت از اردیبهشت گفت: این هفته 30 درصد بعدی سبد سهام عدالت قابل معامله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمدجواد فرهانیان افزود: در دور گذشته به دلیل آماده نبودن زیرساخت ها مردم به بانک ها و کارگزاری ها مراجعه می کردند و در این مرحله، مراجعه به بانک ها وجود دارد اما بانک ها از درگاه کارگزاری خود اقدام به فروش می کنند.

وی گفت: فروش سبد سهام عدالت محدودیت زمانی ندارد.

فرهانیان افزود: کسانی که روش مستقیم را برای دسترسی به سبد سهام خود انتخاب کرده و به کارگزاری های بازار سرمایه معرفی شده اند ممکن است به حساب برخی از آنها پول سهام واریز نشده باشد زیرا همه سفارش ها تکمیل نشد و ناهماهنگی بین بازار پول و سرمایه اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه اکنون این ناهماهنگی رفع شده است گفت: کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده و سهامشان را نفروخته اند اما اکنون به فروش آن نیاز دارند می توانند در سامانه تغییر وضعیت دهند و سهام خود را بفروشند.

فرهانیان افزود: هفته آینده بانک ها زیرساخت هایشان برای قبول سهام عدالت به عنوان وثیقه کارت های اعتباری آماده می شود.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,77,84/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ شاسی بلند جدید شرکت سایپا رونمایی شد ۲ ایران چک جدید ۱۰۰ هزار تومانی رونمایی شد+عکس ۳ تغییر ساعات معاملات بورس از هفته آینده/ صنایع بزرگ از ساعت ۱۱ تا ۱۳ معامله می‌شوند ۴ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۷| پیش بینی رگبار ۴ روزه باران در برخی استان‌ها/ هوا ۸ درجه گرم می‌شود ۵ گفتگوی بدون تعارف با همتی: قیمت ارز به تدریج پایین می‌آید ۶ اختلاف نوبخت و همتی علنی‌تر شد/ مردم در کشاکش تورم افسارگسیخته و مسئولان درگیر مقصریابی ۷ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۶|افزایش قیمت طلا و سکه در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان شد ۸ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۷| قیمت طلا همچنان رکورد می‌زند مهمترین اخبار اقتصادی ایران چک جدید ۱۰۰ هزار تومانی رونمایی شد+عکس آیا نرخ تورم در ماه های آتی کاهش می یابد؟ افزایش ۱۰ برابری درآمد کشاورزان با احداث باغات دیم روی اراضی شیبدار امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت برای همه/ کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند باید تغییر وضعیت دهند مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی بدون تعارف با همتی: قیمت ارز به تدریج پایین می‌آید لبنان|اقدامات قضایی جدید درباره انفجار بیروت؛ چند مسئول دیگر بازداشت شدند گفت‌وگوی تلفنی ترامپ با میشل عون درباره انفجار بیروت حمله خمپاره‌ای به محل تجمع داعش در سامراء ایران چک جدید ۱۰۰ هزار تومانی رونمایی شد+عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تغییر وضعیت دهند سهام عدالت رونمایی شد قیمت ارز بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

به گزارش ایسنا، هش‌ریت که تحت عنوان هش‌پرایس نیز شناخته می‌شود و میانگین درآمد ماینرها به‌ازای هر تراهش را نشان می‌دهد، معیاری کلیدی برای سودآوری استخراج بیت‌کوین است. این شاخص پس از چهارمین رویداد هاوینگ که هفته گذشته به پایان رسید، به پایین‌ترین سطح بی‌سابقه‌ای سقوط کرد.

در واقع استخراج‌کنندگان بیت‌کوین پس از چهارمین رویداد هاوینگ برای حفظ سودآوری خود با مشکل مواجه هستند زیرا قیمت هش بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

چنین نرخ هش‌ریت قبل از فروپاشی صرافی اف تی ایکس نیز مشاهده شد. قیمت هش در روز جمعه ( ۲۶ آوریل) به ۵۷.۰۹ دلار کاهش یافت که این کاهش شدید قیمت هش پس از هاوینگ اخیر بیت‌کوین در ۲۰ آوریل رخ داده است.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، هش ریت به‌طور پیچیده‌ای با نوسانات قیمت بیت‌کوین و حجم کارمزد تراکنش مرتبط است، اما با تغییر در سختی استخراج بیت‌کوین، به‌طور معکوس حرکت می‌کند. در نتیجه، کاهش اخیر در قیمت هش، زمان چالش برانگیزی برای ماینرها که اکنون با افزایش هزینه‌های عملیاتی و کاهش جریان درآمد مواجه هستند را نشان می‌دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۸۳ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۳۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۵ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴.۷۳ میلیارد دلار است که ۱۸.۹۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۳۷ میلیارد دلار است که  ۸.۳۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۰.۱۹ میلیارد دلار است که ۹۲.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۴۳ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۲ هزار و ۹۶۹.۰۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۵۰ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۱۶.۸۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۰۳ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۹۲.۹۹  دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۴۲ درصد افزایش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۳۶.۴۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۸۹ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۵۱۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۴۵ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۴۶۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۷۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۸۹ درصد کاهش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۲۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۰.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۲.۷۰ درصد کاهش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۲۰.۴۵۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۸۶ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند