Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@06:24:25 GMT

نماینده پیشین مجلس: با تحریف قدرت ایران مواجهیم

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۶۸۶

نماینده پیشین مجلس: با تحریف قدرت ایران مواجهیم

خبرگزاری ایسنا: یک نماینده سابق گفت: ما سال‌هاست تحریم هستیم، اما به حیات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خود پرداخته‌ایم، اما این امور مورد تکذیب و تحریف رسانه‌های خارجی قرار گرفته و افرادی در داخل هم سوء استفاده می‌کنند.

ایرج ندیمی اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری اخیرا اشاره کردند علاوه بر تحریم‌ها، از جهت دشمنان داخلی و خارجی با تحریف حقایق هم رو به رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن با تحریف، قدرت ایران در مدیریت تحریم‌ها را نادیده گرفته است.

وی ادامه داد: ما سال‌هاست تحریم هستیم، اما به حیات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خود پرداخته‌ایم، اما این امور مورد تکذیب و تحریف رسانه‌های خارجی قرار گرفته و افرادی در داخل هم سوء استفاده می‌کنند.

این نماینده اسبق مجلس گفت: باوجود آنکه حقایق در بخش صنعت همواره نادیده گرفته می‌شود، اما واقعیت این است که با وجود همه فشار‌ها موفیقت داشته و توانستیم تولیدات و نیاز صادراتی خود را مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد: دنیا اگر واقعیات درون کشور به لحاظ سیاسی، اجتماعی، امنیت و مدریت نو پدیدار‌هایی مثل کرونا را درست نشان دهد جهان را به این واقعیت می‌رساند که ایرانیان با وجود تحریم‌ها دارند خود را پیش می‌برند؛ قرارداد‌های اخیر با روسیه و چین به دنیا هشدار می‌دهد اگر سایر کشور‌ها نجنبند نمی‌توانند قرارداد‌های چندین ساله همانند سه قدرت چین و هند و روسیه با ایران عقد کنند.

این فعال سیاسی گفت: در چهل سال اخیر با وجود مباحثی مثل جنگ و تحریم ایران قدرت خود را نشان داده است. اگر دشمنان آگاه یا نا آگاه؛ داخلی یا خارجی واقعیت چهل سال ایران مخصوصا دهه اخیر را با آمار و ارقام نگاه کنند نظرشان نسبت به تحریم عوض می‌شود.

وی در پایان گفت: دولت و حاکمیت هم با مدیریت تبلیغات می‌توانند این تحریف‌ها را بی‌اثر کنند. به طور مثال در مورد قرار داد ایران و چین تحریف خبر شد که کیش واگذار شده؛ اما بازنمایی حقیقت نشان می‌داد این قرار داد به نفع ایران است.

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده پیشین مجلس تحریف قدرت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایسنا روایت کرده، در جلسه نوبت صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی دو نفر از نمایندگان پارلمان جمهوری غنا با حضور در جایگاه مهمانان صحن مجلس از نزدیک در جریان سازوکار قانونگذاری و همچنین فعالیت‌های مجلس ایران قرار گرفتند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900937

دیگر خبرها

  • علت ممنوعیت سریال مصری حشاشین؛ تحریف تاریخ ایران
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد