Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن آصفری گفت: انفجار اخیر بیروت بسیار مشکوک است؛ چراکه صهیونیست‌ها بلافاصله برای کمک به لبنان اعلام آمادگی کرده و در حقیقت فرار رو به جلو کردند زیرا می‌خواهد اجازه ندهد افکار عمومی دنیا به فلسطین فکر کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره انفجار اخیر در بندر بیروت پایتخت لبنان اظهار داشت: این اتفاق کاملا مشکوک است؛ چرا که طرح نکبت‌بار ترامپ برای سرزمین‌های اشغالی و فلسطین اشغالی در دستورکار ایالات متحده و رژیم صهیونیستی است؛ آنها می‌کوشند تمام گذرگاه‌ها و مسیرها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار خود گرفته و بتوانند نیت پلید و شوم خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اجرایی کرده و بنا دارند سفارت رژیم صهیونیستی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بیت‌المقدس فعال‌تر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با استفاده از سیاست‌های شوم خود به دنبال محدود کردن مسلمانان به ویژه مسلمانان ساکن در فلسطین اشغالی هستند، این درحالی است که ما شاهد سکوت جهان اسلام و برنامه‌ریزی برخی کشورها به منظور ارتباط با رژیم صهیونیستی هستیم.

آصفری خاطرنشان کرد: انفجار اخیر در بیروت پیرو وعده‌هایی است که ایالات متحده به رژیم صهیونیستی برای امنیت بیشتر این رژیم داده است؛ ایالات متحده تلاش دارد تا اجازه ندهد ملت‌های جهان اسلام نسبت به اقدامات خبیثانه صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی فکر کنند و به همین جهت برای انحراف اذهان آنها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برنامه ریزی می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اظهار داشت: انفجار اخیر بیروت بسیار مشکوک است؛ چرا که صهیونیست‌ها بلافاصله برای کمک به لبنان اعلام آمادگی کرده و در حقیقت فرار رو به جلو کردند؛ چراکه می‌خواهد اجازه ندهد افکار عمومی دنیا به فلسطین فکر کرده و می‌کوشند اذهان را اقدامات پلید و شوم صهیونیست‌ها دور کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: اگر تعداد زیادی از اتفاقات و علائم و اطلاعات در چند هفته اخیر را کنار یکدیگر بگذاریم متوجه می‌شویم که انفجار چند روز اخیر در بندر بیروت لبنان مشکوک بوده و به نظر می‌رسد حتی عمدی است؛ عده‌ای می‌کوشند محور مقاومت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دچار ضعف کنند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا دولت لبنان موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت جدی دنبال کرده و با عوامل خاطی مقابله خواهد کرد، اما هر کسی که این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام داده باید بداند کاری بسیار غیر انسانی و شومی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام داده که منجر به ناامن‌سازی منطقه شده است.

آصفری اضافه کرد: نباید فلسطین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان مسأله اول جهان اسلام فراموش کنیم و اقدامات حاشیه‌ای که می‌تواند اذهان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درگیر کند جایگزین آن کنیم. به همین دلیل باید همواره مراقب نیت خبیث رژیم صهیونیستی و آمریکا بود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بلافاصله بعد از وقوع این انفجار چندین محموله کمک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مردم لبنان ارسال کرده و حتی اعلام آمادگی برای افزایش کمک‌ها داشته است.

وی ادامه داد: نباید انفجار بندر بیروت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اتفاقی عادی و سهوی در نظر گرفت، بلکه بایستی با دقت بسیار زیاد آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بررسی کرده و حتی عواقب آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم در نظر گرفت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی انفجار اخیر صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد پنجشنبه از عملیات موشکی علیه نظامیان و پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله در این راستا، تصاویر حمله موشکی به اهداف صهیونیستی در مناطق «رامیم»، «هونین» و «مرغلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان ضمن اشاره به گرفتن تلفات از صهیونیست‌ها در این حمله، گفت که این عملیات را در پاسخ به حملات اشغالگران علیه غیرنظامیان لبنانی انجام داده است.

این در حالی است که در بامداد پنجشنبه، مناطق اطراف شهرک‌های «مارون الراس»، «حولا» و «یارون» چندین مرتبه هدف حملات توپخانه‌ها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان پیش از این نیز گفته بود که نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی