Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام تاج آبادی گفت: امسال طرحی را در نظر گرفتیم تا عموم مردم کمک های خود را در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر(دهه ولایت) به دست ما برسانند و با کمک های جمع آوری شده قربانی ذبح شود و به دست نیازمندان برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام رضا تاج آبادی دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ در خصوص برنامه ستاد مردمی اکرام غدیر، گفت: امسال طرحی را در نظر گرفتیم تا عموم مردم کمک های خود را در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر(دهه ولایت) به دست ما برسانند و با کمک های جمع آوری شده قربانی ذبح شود و به دست نیازمندان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محور اصلی در این طرح عموم مردم هستند و برخی مساجد و هیئات مذهبی هم در سطح شهر وظیفه جمع آوری کمک ها و تبلیغ این حرکت خودجوش را بر عهده دارند. البته بنرهایی هم در سطح شهر نصب شده تا شهروندان از این طرح که به نام ضیافت غدیر نامگذاری شده مطلع شوند و در آن شرکت کنند.

تاج آبادی ادامه داد: تا به امروز به همت کمک های مالی جمع آوری شده از سوی مردم، ۸ راس دام سنگین به نیت دفع بلای کرونا و سلامتی امام زمان(عج)، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ذبح شده و گوشت آن در اختیار نیازمندان قرار گرفته است. به بیانی دیگر تا به امروز حدود ۱.۵ تن گوشت در قالب ۶هزار بسته تهیه شده که از عید قربان تا عید غدیر به تدریج توزیع می شوند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان مرکزی، تصریح کرد: عموم مردم می توانند کمک های مالی خود را به شماره کارت ۲۰۹۴-۵۰۰۴-۹۹۷۹-۶۰۳۷ به نام مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع)، اهدا کنند تا در این امر خداپسندانه شرکت کنند. همچنین افراد می توانند کمک ها را به دست امام جماعت مسجد خود برسانند تا نهایتا به دست ما برسد و برای ذبح قربانی استفاده شود.

وی یکی از اهداف این طرح را تقویت ائمه جماعت مساجد دانست و گفت: حدود ۴۰ مسجد شهر اراک در این طرح مشارکت دارند که امیدواریم در طرح های آتی، تعداد بیشتری از مساجد شرکت داشته باشند. نکته جالب توجه این است که بسیاری از مساجد تصور نمی کردند استقبال خوبی از این طرح شود ولی با شروع کار، مشاهده شد که مردم کمک های میلیونی داشته اند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: عموم مردم جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، اظهار داشت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفت اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نمازجمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید کنند.

کد خبر 6088480

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان