Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@16:22:02 GMT

توزیع پنج هزار پرس غذای گرم در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۵۱۱۵

توزیع پنج هزار پرس غذای گرم در اهواز

مسئول گروه جهادی شهدای کوی طالقانی اهواز گفت: پنج هزار پرس غذای گرم برای ایتام در قالب طرح اطعام ضیافت علوی به مناسبت عید سعید غدیر در اهواز پخت و بین مناطق کم برخوردار اهواز توزیع شد.

به گزارش جماران، داریوش کلاهکج اظهار داشت: پخت پنج هزار پرس غذای گرم برای ایتام در قالب طرح ضیافت علوی در سطح این شهرستان اجرا و در مناطق کوی طالقانی، عین ۲ ، ۲۰ متری، حصیرآباد، ۴۰۰ دستگاه و ملاشیه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا شده و قرار است روز شنبه ۲ هزار پرس دیگر نیز در منطقه کوی آل صافی پخت و بین نیازمندان توزیع شود. 

مسئول گروه جهادی شهدای کوی طالقانی اهواز ادامه داد: این گروه جهادی در زمینه محرومیت زدایی در این ایام خدمات دیگری نظیر کمک به ساخت و ترمیم منازل و همچنین تعمیر سیستم های سرمایشی را در مناطق محروم در دستور کار دارد.

همچنین محمد خان میرزا مسئول کانون خادم یاران رضوی در منطقه ۴۰۰ دستگاه اهواز گفت: اکنون تهیه و توزیع بسته های معیشتی،کمک هزینه، تسهیلات بدون بهره، تعمیر سیستم های سرمایشی و یخچال در مناطق کم برخوردار این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین هماهنگی برای حضور پزشکان و ویزیت رایگان بیماران این مناطق و تهیه دارو برای نیازمندان از دیگر خدماتی است که در این مناطق ارایه می شود.

اخبار مرتبط آیت‌الله سیدعلی قاضی چگونه عید غدیر را گرامی می داشت؟ رئیس جمهور عید سعید غدیر خم را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت برگزاری هرگونه تجمع و آیین مرتبط با عید غدیر خم در استان مرکزی ممنوع است توزیع 100 هزار پرس غذای گرم در شیروان هدیه ای که سید هر سال برای تولد همسرش می‌گرفت چه بود؟

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا عید غدیر خم توزیع غذای گرم عید غدیر 99 ضیافت علوی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هزار پرس غذای عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم

التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • بارش باران در اهواز
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم