Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهرداری تهران با رفع مشکلات اوراق مشارکت سالهای١٣٩٧ و ٩٨ این امکان را دارد که دستکم ١٢ ایستگاه جدید مترو و یک هزار دستگاه اتوبوس را به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه کند.
به گزارش شهر, سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد توسعه حمل ونقل عمومی در تهران خاطرنشان کرد: مشکلات اوراق مشارکت سال 97 حل شده و پول اوراق مشارکت 98 که 500 میلیارد تومان آن برای اتوبوسرانی و 1000 میلیارد تومان برای مترو است، به زودی در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت که سرعت کار در حوزه مترو و اتوبوسرانی بیشتر می‌شود و می‌توان امیدوار بود که 12 تا 14 ایستگاه مترو افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوبا اشاره به برنامه های این معاونت در حوزه اتوبوسرانی و ابراز امیدواری از اینکه با کمک دولت بتوانیم امسال 1000 دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه کنیم، گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم که 1000 تا 2000 دستگاه اتوبوس را نیز اورهال کنیم، البته دولت در بحث اورهال وارد شده و در مرحله اول 200 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی را برای این امر به تعمیرگاه‌ها معرفی کرده ایم و دولت بخشی از هزینه های اورهال اتوبوس ها را نیز تقبل کرده است.
معاون شهردار تهران با بیان اینکه همزمان با نوسازی اتوبوس، مسئله بازسازی را نیز دنبال خواهیم کرد، در مورد وضعیت تاکسی در تهران به ایسنا گفت: تلاش ما این است که تا سال آینده در دو مرحله 15 هزار دستگاه را نوسازی کنیم که مستلزم کمک و بودجه دولت است که البته منابع مختصری را در بانک ها برای نوسازی تاکسی‌ها، بلوکه خواهیم کرد تا از محل منابع خود به رانندگان وام دهیم تا نسبت به نوسازی خودروهای خود اقدام کنند، البته باید ایران خودرو هم محصولات بهتری داشته باشد که جلسات مشترکی در این زمینه داشتیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگاه اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه بودجه کشور گفت: تکمیل متروی گلبهار به مشهد در ردیف پروژه های اولویت دار دولت قرار گرفته است.


مسعود شکیبایی افزود: قرار گاه خاتم الانبیا هم پای کار هستند و تولیت آستان قدس رضوی هم به این مهم ورود کرده است.وی افزود: مترو گلبهار به مشهد پروژه مهم و شاخصی است که برای تکمیل آن علاوه بر دولت، مجموعه استانی هم باید پیگیر باشند.


وی گفت: مسیر گلبهار به مشهد پرترددی است که با تکمیل مترو گلبهار زائران و مجاوران آقای علی بن موسی الرضا علیه السلام از آن بهره مند خواهند شد.


متروی گلبهار به مشهد ۴۰ کیلومتر طول داردکه زیرسازی ۳۶ کیلومتر آن انجام شده و مابقی تونل بوده که زمان بر است.

 

در بخش زیرسازی و ابنیه این پروژه به‌ جز تونل این مسیر، تقریباً ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اکنون می‌توان ریل‌گذاری و روسازی ۳۵ کیلومتر از مسیر پروژه را شروع کرد.

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟