Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@04:25:38 GMT

عفو ۲۳۰ زندانی در همدان به مناسبت عید غدیر

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۵۴۱۷

عفو ۲۳۰ زندانی در همدان به مناسبت عید غدیر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه همزمان با روز‌های آزادسازی خرمشهر و به مناسب عید سعید فطر در سال جاری ۵۴۱ زندانی مشمول عفو رهبری شدند، بیان کرد: با بررسی از  پرونده‌های ۲ هزار و ۱۳۵ عفو اعلام شده از سوی رهبر انقلاب به مناسب عید غدیر ۲۳۰ نفر زندانی عفو خورده مربوط به استان همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: در ۱۱ ماه اخیر با توجه به عفو‌هایی دیگر، نزدیک به ۸۰۰ زندانی در استان همدان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

منبع قدس آنلاین
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری همدان عفو زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند

آفتاب‌‌نیوز :

کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرآیند میان ۲ کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند