Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:38:49 GMT

نعمت الهی ولایت در عید غدیر به جامعه بشری ارزانی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۵۴۵۹

نعمت الهی ولایت در عید غدیر به جامعه بشری ارزانی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح شنبه در مراسم روز غدیر ضمن گرامیداشت روز عید سعید غدیر اظهار داشت: غدیر عید بزرگ جهان اسلام و عید الله اکبر است که در آن خداوند یکی از نعمت‌های بزرگش را برای هدایت جهان بشریت ارزانی فرمود و نعمت ولایت را در به عنوان استمراربخش راه نبوت عرضه فرمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: با اعطای نعمت گران‌بهای غدیر، بزرگترین نعمت خداوند که همان اسلام عزیز است بر جهان بشریت کامل شد و سکاندار غدیر، شخصیتی است که در کنار پیامبر اسلام (ص) در مراحل و مقاطع مختلف تاریخ اسلام ایفای نقش کرد و این شخصیت، همان شخصیت ارزشمند حضرت امام علی علیه السلام است.

وی با بیان اینکه عید سعید غدیر یکی از اعیاد بزرگ الهی است که در آن نعمت ولایت به جامعه اسلامی عرضه شد، تصریح کرد: ولایت، انسان را در مسیر رستگاری هدایت می‌کند و کسی که از ولایت تبعیت کند رستگار می‌شود.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: جایگاه ولایت مهمترین دژی است که از اسلام دفاع می‌کند و نظام اسلامی به عنوان نعمت عظمای الهی، مسیر نورانی راه سعادت را به بشریت و امت اسلامی نشان می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: هر چه داریم از عید غدیر داریم و باید تلاش کنیم با سیره حضرت امام علی علیه السلام بیشتر آشنا شویم و هر بُعدی از ابعاد زندگی امام علی (ع) با خدامحوری و به عنوان یک محور الهی شناخته می‌شود.

وی با اشاره به شرایط امروز جامعه ابراز داشت: اقشار مختلف جامعه اسلامی به ویژه هیئت‌های مذهبی، شبکه تبلیغی و جامعه مداحان برنامه‌های خود را با توجه به شرایط ویژه امروز جامعه اجرا کنند و هر کس بسته به نوع فعالیت خود فرهنگ علوی را در جامعه گسترش دهد و به نسل جوان بشناسد و راه نجات جامعه را ترویج بدهند.

حجت‌الاسلام سروستانی تأکید کرد: غدیر از اعیاد بزرگ الهی است و امیدواریم که همه ما توفیق پیدا کنیم سیره امام علی علیه السلام را سرلوحه خود قرار دهیم و مسیر ولایت را به عنوان مسیر اساسی زندگی خود انتخاب کنیم و از این مسیر الهی فاصله نگیریم؛ چرا که تبعیت از مسیر ولایت باعث هدایت جامعه و همچنین جلوگیری از ضلالت و گمراهی می‌شود.

کد خبر 4993417

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی بوشهر بوشهر عید غدیر خم ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ماه محرم عید غدیر خم کمک مومنانه بیرجند ستاد ملی مقابله با کرونا عید غدیر امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: نگاه ما به زنان همان نگاه اسلام است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم جشن گرامیداشت روز دختر "دختران آرمانی" که صبح امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت برگزار شد ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تصریح کرد: به برکت نام فاطمه معصومه روز دختر مبارک باد، از برگزار کنندکان این نشست باشکوه تشکر می‌کنم. به وجود شما دختران افتخار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: رئیسی: ورزش بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است

وی در ادامه بیان کرد: دختران عزیز شما معلمان و استادان دانشگاه و صاحبان اندیشه فردا برای جامعه و آینده سازان کشور هستید. شما دختران سرمایه بزرگ برای خانواده، شهر استان و کشور هستید و ما قدر شما را می ‌دانیم.

رئیس جمهور گفت: دختر هدیه خداوند است. شما هدیه های الهی هستید و ما به شما به عنوان هدیه های گرانقدر پروردگار نگاه می کنیم. ما نه نگاه مغرب زمین را در مورد زن و دختر قبول داریم که یک نگاه ابزاری است و نه ان نگاهی که می خواهد زن را از جامعه و نقش افرینی جدا کند. دختران ما می توانند همسران و مادران ارزشمند باشند و هم میتوانند در عرصه اجتماع نقش آفرین باشند.

کد خبر: 1229897 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • جلسه تبیین برنامه های دهه امامت و ولایت برگزار شد
  • برنامه‌های دهه امامت و ولایت تبیین شد
  • رئیسی: نگاه ما به زنان همان نگاه اسلام است
  • ۶۵۰ مبلغ دهه کرامت در خراسان جنوبی فعالیت تبلیغی خواهند داشت
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای رسیدن انسان به جایگاه خلیفة‌اللهی
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • خداوند برای انسان‌ها رستگاری می‌خواهد
  • شهیدان راهنمایان جامعه محسوب می‌شوند
  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش