Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با روز عید سعید غدیر بارگاه منور امام هشتم شیعیان(ع) غرق در نور و سرور و شادمانی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، همزمان با عید سعید غدیر بارگاه و حرم منور رضوی غرق در نور و سرور است و از آغازین ساعات صبح امروز فوج فوج زائران به حرم منور رضوی مشرف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحن‌ها و رواق‌های حرم منور رضوی به‌مناسبت عید سعید غدیر آذین‌بندی شده و تمامی اماکن مهیای حضور زائران است؛ همچنین ویژه برنامه‌هایی نیز از سوی معاونت اماکن متبرکه آستان قدس رضوی و معاونت تبلیغات اسلامی برای این روز تدارک دیده شده است.

ویژه برنامه جشن روز عید غدیر با عنوان مراسم خطبه‌خوانی غدیر، ‌امروز صبح برگزار می‌شود که در این برنامه ‌آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی به قرائت، شرح و توضیح خطبه غدیر پرداخته و مداحان و ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به مدیحه‌سرایی، مولودی‌خوانی و شعرخوانی می‎پردازند.

رحمانی‌فضلی: امروز اهمیت درک پیام غدیر بیش از گذشته فزونی یافته استقالیباف عید غدیرخم را به شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع تبریک گفتنماینده ولی‌فقیه در همدان: "غدیر" به اندازه دین اسلام و هدایت بشریت مهم است

اجرای تواشیح، نمایش آئینی غدیر، مسابقه، سخنرانی گفت‌و‌گو محور و شب شعر از دیگر برنامه‌های روز عید غدیر است. برای شام عید غدیر هم  مراسم باشکوه جشن سادات معزز با حضور خدام، روحانیون و هیئت‌های مذهبی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مدیحه‌سرایی تدارک دیده شده که در صحن جامع رضوی برگزار می‎شود.

صوت و تصویر مراسم به‌صورت زنده توسط نمایشگرهای پهن پیکر در صحن‌های حرم مطهر پخش می‌شود و مخاطبان خارج از حرم می‌توانند از طریق رسانه ملی و درگاه اینترنتی رضوی تی.‌وی این برنامه‌ها را دنبال کنند.

انتهای پیام/282/ ز

R41347/P/S6,1188/CT7 بیشتر بخوانید... مراسم "عید غدیر در کاشان" در فهرست میراث ناملموس کشور ثبت شد روحانی عید غدیر را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت طرح "ضیافت غدیر" با طبخ ۳۴ هزار پرس غذای نذری در دزفول اجرا شد+تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مراسم "عید غدیر در کاشان" در فهرست میراث ناملموس کشور ثبت شد روحانی عید غدیر را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت طرح "ضیافت غدیر" با طبخ ۳۴ هزار پرس غذای نذری در دزفول اجرا شد+تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۲ امام جمعه موقت کیش بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت ۳ عضو مجلس خبرگان رهبری: عید غدیر بیعت با حکومت الهی، اسلامی و بیعت با امام زمان(عج) است ۴ نماینده مردم لاهیجان: قشر متوسط جامعه به «قشر نیازمند» تبدیل شده/ نرخ کالاها دقیقه‌ای در حال افزایش است ۵ رشد ۴۴ درصدی پروازهای خارجی در اصفهان/ راهکارهای مبارزه با کرونا در فرودگاه اصفهان چیست؟ ۶ دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه: پیام بزرگ عید غدیر "وحدت" است ۷ آتش موزه نارنجستان قوام در شیراز مهار شد ۸ چهارمحال و بختیاری| زلزله ۳.۴ ریشتری سرخون خسارتی بر جای نگذاشت مهمترین اخبار استانها گزارش|خاموشی‌های برق روستا‌های زنجان هنوز ادامه دارد/ چرا باید کشاورزان تاوان کمبود انرژی را دهند؟ نماینده مردم لاهیجان: قشر متوسط جامعه به «قشر نیازمند» تبدیل شده/ نرخ کالاها دقیقه‌ای در حال افزایش است آیت الله مدرسی: تقویت نظام غدیر به‌واسطه ولایت‌شناسی در دوران غیبت امکان‌پذیر است لزوم ارتقای کیفیت گردشگری در "تخت جمشید"؛ تعریف مسیرهای جدید به رونق منطقه کمک می‌کند مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند نامه ایران به سازمان ملل در اعتراض به تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری ترامپ: ایران نمی‌خواهد مجددا رئیس ‌جمهور شوم/اگر پیروز انتخابات شویم، با ایران خیلی سریع به توافق خواهیم رسید «علاج تحریم»|۴ شرطِ قوی شدن اقتصاد/ کاشمری: با اقتصاد ضعیف در هر مذاکره‌ای بازنده‌ایم خبرگزاری فرانسه: قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره ایران در شورای امنیت رد خواهد شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • فیلم| ظهر بارانی در حرم مطهر امام رضا (ع)
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام