Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،دومین جلسه شورای سیاستگذاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور قدرت‌الله نوروزی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره، علیرضا تابش دبیر جشنواره، رسول صدرعاملی، مرضیه برومند، علیرضا رضاداد، حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی، ایمان حجتی، حبیب ایل‌بیگی، علیرضا رضاداد، فریده روشن و مهدی مزروعی، اعضای شورای سیاستگذاری به صورت آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه علیرضا تابش پس از ارائه سناریوی برگزاری جشنواره، درباره برنامه‌ریزی برپایی مجازی این دوره نکاتی را مطرح کرد و از برگزاری جلساتی با سازمان سینمایی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در راستای برپایی آنلاین جشنواره خبر داد.

 سایر اعضای شورا نیز پس از مطالعه سناریوی برگزاری این دوره جشنواره، ملاحظاتی را درزمینه برگزاری جشنواره به صورت آنلاین، در میان گذاشتند و نظراتی را ارائه کردند.

در این جلسه پس از شنیدن نظرات اعضاء، بر تعامل با تهیه‌کنندگان فیلم‌های کودک و نوجوان تاکید شد و همچنین این پیشنهاد مطرح شد تا برای ایجاد فضای مناسب برگزاری، شبکه‌ای از فعالان سینمای کودک در همه استان‌های کشور تشکیل شود.

همچنین قرار بر این شد تا شهر‌های خواهرخوانده اصفهان نیز در جریان طرح برپایی آنلاین این دوره جشنواره قرار گیرند و نقطه‌نظرات خود را در این راستا ارائه دهند.

در این جلسه بر لزوم استفاده از ظرفیت همه کودکان و نوجوانان کشور در جشنواره تاکید شد و پیشنهاد داده شد برخی کارگاه‌ها پس از اعلام فراخوان، به صورت آنلاین کار خود را آغاز کنند.

در بخشی از دومین جلسه شورای سیاستگذاری سی و سومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، درباره تغییرات اجرایی چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، پلتفرم ایجاد شده برای برپایی کارگاه‌های آموزشی المپیاد در قالب رسانه تعاملی و شیوه‌های پرداختن به جشنواره و المپیاد توسط رسانه ملی جهت هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد، بحث و تبادل‌نظر شد.

گفتنی است در سناریوی جامع برگزاری سی و سومین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، بر تغییر پارادایم و مناسبات برپایی جشنواره‌های سینمایی در سطوح بین‌المللی، تلاش برای جلب رضایت و ارتقای سطح مشارکت مخاطبان جشنواره در فضای مجازی و تبدیل تهدیدات دوره کرونا به فرصت‌های رشد در سینمای ایران و زیرساخت‌های فناوری‌های نوین ارتباطی در این عرصه تأکید شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم سینمایی جشنواره کودک و نوجوان کودکان و نوجوانان شورای سیاستگذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، پنج هزار دانش آموز شرکت کنندگان رویدادهای باغ هنر هستند که تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان