Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@14:26:00 GMT

عراق: شمار مبتلایان به کرونا افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۱۸۵

عراق: شمار مبتلایان به کرونا افزایش می‌یابد

‍‍‍‍‍‍

یک مسئول وزارت بهداشت عراق گفت که با توجه به افزایش توان تشخیصی، شمار موارد ابتلا به ویروس کرونا در هفته‌های آینده در این کشور بیشتر خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، «حازم الجمیلی» قائم مقام وزارت بهداشت عراق گفت که روند دورکاری کارمندان دولت با بکارگیری 25 درصد ظرفیت نیروها بعد از پایان مقررات منع آمد و شد همه جانبه به احتمال زیاد ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تصمیم گیری در این باره به عهده کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق است.

در همین حال، عباس عوید الحسینی عضو هسته بحران در اداره بهداشت الرصافه عراق پیش بینی کرد که با توجه به عملیات غربالگری میدانی 18 هزار نفری در هر روز، شاهد افزایشی در شمار موارد ابتلا به کرونا در هفته‌های آینده باشیم.

این هشدارها پس از افزایش زیاد موارد ثبت ابتلا به ویروس کرونا در روز گذشته مطرح شده است. دیروز عراق شاهد ثبت 3461 مورد ابتلای جدید به کرونا بود.

الحسینی افزود: امیدواریم که روند غربالگری در روز به 25 تا 50 هزار نفر برسد و هر اندازه توان آزمایشی و تشخیصی افزایش یابد، شناسایی موارد ابتلا افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 بیشتر بخوانید... عراق|هشدار درباره خطر شیوع گسترده «کرونا»/ آمار مبتلایان به بیش از ۱۴۴ هزار نفر رسید روند صعودی کرونا در عراق/۳۰۴۷ مورد ابتلا و ۶۷ فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته کرونا|حدود ۳ هزار ابتلای جدید در عراق/ آمار مبتلایان در عربستان به بیش از ۲۸۲ هزار نفر رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عراق|هشدار درباره خطر شیوع گسترده «کرونا»/ آمار مبتلایان به بیش از ۱۴۴ هزار نفر رسید روند صعودی کرونا در عراق/۳۰۴۷ مورد ابتلا و ۶۷ فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته کرونا|حدود ۳ هزار ابتلای جدید در عراق/ آمار مبتلایان در عربستان به بیش از ۲۸۲ هزار نفر رسید پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تصویر ماهواره روسیه از قبل و بعد از انفجار بیروت ۲ ترامپ: ایران نمی‌خواهد مجددا رئیس ‌جمهور شوم/اگر پیروز انتخابات شویم، با ایران خیلی سریع به توافق خواهیم رسید ۳ فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است ۴ سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند ۵ حمله خمپاره‌ای به محل تجمع داعش در سامراء ۶ لبنان|اقدامات قضایی جدید درباره انفجار بیروت؛ چند مسئول دیگر بازداشت شدند ۷ استقبال وزیر خارجه لبنان از سخنان دبیرکل حزب الله ۸ آتش‌سوزی گسترده در یک منطقه صعب‌العبور در لبنان مهمترین اخبار بین الملل سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند نامه ایران به سازمان ملل در اعتراض به تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری لبنان تعداد مفقودشدگان انفجار بیروت را اعلام کرد تظاهرات آمریکایی‌ها در شهر پورتلند/ معترضان به مرکز پلیس حمله کردند مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی نامه ایران به سازمان ملل در اعتراض به تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری لبنان تعداد مفقودشدگان انفجار بیروت را اعلام کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمار مبتلایان هزار نفر رسید انفجار بیروت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون، به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، دشمن صهیونیستی سه مورد جنایت علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر نیز مجروح شدند.

پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۸ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت
  • نوشیدن آبمیوه طبیعی در کودکی می‌تواند از ابتلا به چاقی در بزرگسالی جلوگیری کند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد