Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام تقی زاده مسئول فرهنگی روستای نسر گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم و با توجه به سفارش اهل بیت (ع) مبنی بر اطعام در این این ایام خجسته این تعداد غذا بین محرومین با همکاری خیران طبخ و توزیع شد.

او افزود: تزئین شهر، پخش مولودی‌های غدیریه، فضاسازی سر درب منازل و کسبه، آذین بندی مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج، نور افشانی، و برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های عیدولایت و امامت در نسر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول فرهنگی روستای نسر ادامه داد: علاوه بر تهیه غذای گرم در مرحله دوم رزمایش مواسات، تعداد ۸۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های محروم و آسیب دیده از کرونا در روز عید غدیر توزیع شد.

تقی زاده بیان کرد: هزینه تهیه غذای گرم در حدود ۱۱۰ میلیون تومان بوده است که توسط نیکوکاران و اقشار مختلف مردم تامین و پرداخت شده است.

انتهای پیام/ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید غدیر توزیع بسته غذایی رزمایش مواسات کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام