Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:21:42 GMT

توزیع اتوبوس‌های تازه نفس در ۳۰ خط

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۵۵۷

توزیع اتوبوس‌های تازه نفس در ۳۰ خط

شهردار اصفهان گفت: اقدام به موقع شهرداری در خرید اتوبوس‌های جدید ۳۰۰ میلیارد تومان برای حمل و نقل اصفهان سرمایه گذاری به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی امروز شنبه _۱۸ مردادماه ۹۹_ در آئین آغاز خدمت رسانی ۸۰ دستگاه اتوبوس شهری که از طریق برنامه زنده تلویزیونی «زنده رود» برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته دولت از ارائه اوراق مشارکت برای حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس خبر داد که تعدادی از شهرها به سرعت اقداماتی در این راستا انجام دادند، اما شهرداری اصفهان علی‌رغم تمام مشکلات و موانع موفق به دریافت اوراق مشارکت به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط کشور به دلیل تحریم‌ها در انبار کارخانه‌ها، اتوبوسی برای فروش وجود نداشت، از این رو با مدیران تمام کارخانه‌ها مذاکراتی انجام و در نهایت موفق به خرید یکصد دستگاه اتوبوس شدیم که ۸۰ اتوبوس امروز همزمان با عید غدیر خم وارد ناوگان شد و ۲۰ اتوبوس دیگر نیز در حال ساخت است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: قیمت هر کدام از اتوبوس‌ها هنگام خرید یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان بود، اما در حال حاضر هر دستگاه اتوبوس نزدیک به سه میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده و این اقدام به موقع شهرداری سبب سرمایه گذاری قابل توجهی در حوزه حمل و نقل عمومی اصفهان شد.

وی با بیان اینکه ورود اتوبوس‌های جدید در عرصه حمل و نقل هدیه ویژه‌ای برای شهروندان است، خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها مطابق با استانداردها بوده و مجهز به کولر و سایر امکانات است.

نوروزی گفت: ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید بر اساس عدالت اجتماعی در ۳۰ خط اتوبوسرانی توزیع شده تا تمام شهروندان در تمام نقاط شهر از این امکانات بهره‌مند شوند.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 437750

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان شهردار اصفهان قدرت الله نوروزی اتوبوس برنامه زنده رود اوراق مشارکت شهر کلانشهر شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستگاه اتوبوس اتوبوس ها حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان

دریافت 7 MB کد خبر 6096179

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • واکنش پسر صادق آهنگران به صحبت‌های تازه پدرش/ اختلاف پدر و پسر تمام شد؟
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • فیلم| تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان