Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:27:30 GMT

۸۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری اصفهان اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۶۸۳

۸۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری اصفهان اضافه شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه مصادف با عید سعید غدیر خم با حضور جمعی از مسئولان و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید با استاندارد یورو چهار و ظرفیت ۴۱ مسافر به ارزش ۲۲۵ میلیارد تومان به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه شد.

امروز همچنین شاهد افتتاح پارک سوار صفه که عملیات احداث آن از خرداد سال ۹۸ در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع آغاز شد، در ورودی جنوب اصفهان بودیم که با بودجه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در مدت زمان ۱۱ ماه آماده بهره برداری و سرویس‌دهی به شهروندان شده است

احداث این پارک سوار و تسهیل تردد شهروندان با ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر می‌تواند حجم بالایی از ورود خودروهای سواری به شهر را کاهش داده و سفرهای درون شهری با خودروهای سواری و عموماً تک سرنشین را تبدیل به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کند که این به معنی کاهش چشمگیر ترافیک و آلودگی هوا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4993496

منبع: مهر

کلیدواژه: اتوبوس شهرداری اصفهان وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین عید غدیر خم شهرکرد ماه محرم کمک مومنانه بیرجند ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج

جواد نژادی گفت: مرکز معاینه فنی در شهرستان کهنوج با مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی از مرکز معاینه فنی جیرفت به عنوان تنها مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در جنوب کرمان نام برد و افزود: با هدف دسترسی راحت تر مالکان و رانندگان دستگاه های سنگین حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان های جنوب استان کرمان، ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست، مرکز معاینه فنی شهرستان کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج از ظرفیت پذیرش ماهانه بیش از ۲ هزار دستگاه سنگین از سوی این مرکز سخن گفت و تصریح کرد: در این مراکز، علاوه بر بازدیدهای ظاهری، شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود