Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:04:57 GMT

خودداری چریشف از ترک لالیگا

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۸۱۴

خودداری چریشف از ترک لالیگا

‍‍‍‍‍‍

هافبک روس تیم والنسیا اسپانیا با وجود دریافت پیشنهاد تیم روسی حاضر به ترک لالیگا نشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Superdeporte اسپانیا، دنیس چریشف که از یک تیم متمول مسکویی پیشنهادی دریافت کرده، ترجیح داد تا همچنان در لالیگا به دوران حرفه‌ای‌اش ادامه دهد.

بر اساس این گزارش؛ دنیس چریشف امیدوار است نظر مثبت ژاوی گراسیا، سرمربی جدید والنسیا را در دوران آماده‌سازی پیش‌فصل جدید لالیگا جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هم رسانه‌های روسی گزارش دادند که زنیت سن‌پترزبورگ در آستانه توافق نهایی با دنیس چریشف است. پدر این ملی‌پوش روسی سپس در گفت‌وگویی این انتقال را رد کرد.

دنیس چریشف فصل گذشته 31 بازی در ترکیب تیم والنسیا انجام داد و 3 گل از جمله برابر تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا به ثمر رساند. او تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد.

لاورن: محمد صلاح هنوز وقت دارد قهرمانی زنیت را به من تبریک بگوید!

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سویا بیشتر بخوانید... واران: مسئولیت حذف رئال مادرید را به گردن می‌گیرم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... واران: مسئولیت حذف رئال مادرید را به گردن می‌گیرم واژه های کاربردی مرتبط سویا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ قهرمانان اروپا| منچسترسیتی با حذف رئال مادرید حریف لیون شد/ گل‌های رونالدو یوونتوس را نجات نداد ۲ گواردیولا: دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند ۳ طاهرزاده: پرسپولیس از غیبت بیرانوند ضربه خورد/ رسول‌پناه با توپ پُر آمد و خیلی وعده داد ۴ غیبت بیراوند در نخستین بازی آنتورپ/ پائول: او باید کمی صبر کند ۵ واران: مسئولیت حذف رئال مادرید را به گردن می‌گیرم ۶ پورعلی‌گنجی در خطر اخراج از العربی ۷ ماجرای تعداد گل‌‌های دیاباته در قراردادش با استقلال ۸ طباطبایی: اشتباهات داوری بیشتر به ضرر استقلال بوده تا به سودش/ سپاهان صلابت لازم را ندارد مهمترین اخبار ورزشی ماجرای تعداد گل‌‌های دیاباته در قراردادش با استقلال طاهرزاده: پرسپولیس از غیبت بیرانوند ضربه خورد/ رسول‌پناه با توپ پُر آمد و خیلی وعده داد طباطبایی: اشتباهات داوری بیشتر به ضرر استقلال بوده تا به سودش/ سپاهان صلابت لازم را ندارد جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها به روایت تصویر مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی نامه ایران به سازمان ملل در اعتراض به تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری ۶۰ مفقود در انفجار بیروت / عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سویا سویا حذف رئال مادرید دنیس چریشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس