Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- منچسترسیتی موفق شد در هر دو دیدار رفت و برگشت از سد رئال مادرید عبور کند، تا بدون هیچ حرف و حدیثی راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.
به گزارش آریا، منچسترسیتی موفق شد همچون دیدار رفت با نتیجه 2-1 رئال مادرید را شکست دهد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید برای اولین بار از مرحله یک هشتم نهایی فصل 2008/09 (مقابل لیورپول)، هر دو بازی رفت و برگشت خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را با شکست به پایان رساند. رئال مادرید برای دومین فصل متوالی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات حذف می شود.
منچسترسیتی در 76مین بازی اش در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا موفق شد یکصد و پنجاهمین گلش در این رقابت ها را به ثمر رساند و یکصدمین گلش را نیز دریافت کند که سریع ترین آمار نسبت به تعداد بازی از هر دو منظر در میان باشگاه های انگلیسی بود. کوین دی بروین موفق به خلق 9 موقعیت گل شد، که بیشترین خلق موقعیت در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا از سال 2003 است. پیش از این آندری آرشاوین در سپتامبر 2008، 8 موقعیت خلق کرده بود.
رحیم استرلینگ صدمین گلش با پیراهن منچسترسیتی در تمامی رقابت ها را به ثمر رساند. رحیم استرلینگ ششمین بازیکن انگلیسی است که موفق به ثبت 20 گل در لیگ قهرمانان اروپا می شود. گابریل ژسوس در 22 بازی لیگ قهرمانان اروپا موفق به ثبت 15 گل شده است. گابریل ژسوس دومین بازیکن یک باشگاه انگلیسی است که موفق به گلزنی در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شده است. رود فن نیستلروی با پیراهن منچستریونایتد در فصل 2002/03 نیز موفق به این کار شده بود.
از آغاز فصل 2007/08، رافائل واران اولین بازیکن رئال مادرید است که دو اشتباه منجر به گل در یک دیدار لیگ قهرمانان اروپا داشته است. لوریس کاریوس مقابل رئال مادرید، آیمریک لاپورته مقابل تاتنهام و رافائل واران مقابل منچسترسیتی آخرین بازیکنانی بودند که دو اشتباه منجر به گل در یک مسابقه لیگ قهرمانان اروپا داشته اند.
کریم بنزما دهمین گل خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، تا چهارمین گلزن برتر این مرحله پس از لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و توماس مولر باشد. کریم بنزما سیزدهمین گل خود با ضربه سر در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند تا پس از کریستیانو رونالدو (24) دومین گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا با ضربه سر حداقل از فصل 2003/04 باشد. کریم بنزما با 65 گل و با عبور از روبرت لواندوفسکی به تنهایی چهارمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد.
کریم بنزما برای دومین بار در خانه یک تیم انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد. پیش از این در سال 2012 نیز موفق شده بود دروازه منچسترسیتی را بگشاید. تیبو کورتوا در هیچ کدام از 10 تقابلش مقابل منچسترسیتی در تمامی رقابت ها موفق به کلین شیت نشده است.
کایل واکر مدافع منچسترسیتی به تیمش کمک کرد تا با برد در دیدار برگشت و پیروزی در هر دو دیدار مقابل رئال مادرید به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. به نقل از وب سایت یوفا، کایل واکر به عنوان بهترین بازیکن دیدار برگشت منچسترسیتی و رئال مادرید انتخاب شد و و یکی از چهار نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچسترسیتی رئال مادرید لیگ قهرمانان نهایی لیگ قهرمانان اروپا ثمر رساند دو دیدار رئال مادرید رفت و برگشت کریم بنزما دیدار رفت مرحله یک موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا، مدتی است که به اسپانیا مهاجرت کرده و همراه خانواده‌اش در شهر مادرید زندگی می‌کند.

دل پیرو امروز از فرصت زندگی در پایتخت اسپانیا استفاده کرده و برای تماشای تمرین رئال مادرید به کمپ تمرینی شاگردان کارلو آنچلوتی رفته است.

او از این فرصت استفاده کرده و در گفتگو با تلویزیون رئال مادرید از کارلو آنچلوتی تمجید کرد: "او مربی بسیار باهوشی است، واقعاً به بازیکنان و کادرش گوش می‌دهد. بزرگترین ویژگی او این است که می‌داند چگونه یک فضای ایده‌آل برای قهرمانی ایجاد کند."

جود بلینگام؟
علاوه بر ویژگی‌های فیزیکی، فنی و توجه به گلزنی، شخصیت او بسیار قابل توجه است. آمدن به باشگاهی مانند رئال مادرید و بازی با آن شخصیت و کنترل احساسات و بازی او، واقعا باور نکردنی است. بلینگام کاملاً چشمگیر است.

لیگ قهرمانان اروپا؟
رئال مادرید پس از شکست منچسترسیتی در یک چهارم، پر از اعتماد به نفس است و آن‌ها سابقه درخشانی در لیگ قهرمانان دارند.

تشویق در سانتیاگو برنابئو وقتی که فوتبالیست بودید؟
شما انتظار چنین چیزی را ندارید. آن تشویق دیوانه کننده بود، یکی از بهترین خاطرات دوران حرفه‌ای من است. اکنون فرصت دیگری به دست آوردم تا از هواداران ریال تشکر کنم.

دیگر خبرها

  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم