Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، امروز شنبه ۴ تیم مس کرمان و آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه و استقلال خوزستان در ساعت ۲۰ به مصاف هم می‌روند.

۲ تیم خوشه طلایی ساوه و استقلال خوزستان در ورزشگاه شهید چمران ساوه و تیم‌های مس کرمان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید باهنر کرمان رودروی هم قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4993512

منبع: مهر

کلیدواژه: آلومینیوم اراک فوتبال تیم فوتبال خوشه طلایی ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان عید غدیر خم گرگان قزوین شهرکرد ماه محرم کمک مومنانه آمار کرونا بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه کشور و از هفته بیست و ششم آلومینیوم در تهران با پیکان مسابقه می‌دهد.

تیم‌های آلومینیوم و پیکان، تاکنون در ۲ بار در لیگ دسته اول و ۷ بار در لیگ برتر باهم رودررو شدند که همه بازی‌ها مساوی شده و جالب اینکه در هیچ کدامیک از این دیدار‌ها بیشتر از دو گل رد و بدل نشده است، یعنی نتیجه این بازی همیشه یا بدون گل و یا یک بر یک مساوی بوده است!

دو تیم آخرین بار، سوم آذر سال گذشته در اراک مقابل یکدیگر قرار گرفتند که از این دیدار به دلیل حاشیه‌های داوری و مردود اعلام شدن گل سالم اراکی‌ها به عنوان طولانی‌ترین نیمه اول لیگ برتر یاد می‌شود.

در جدول رده‌بندی هم اکنون آلومینیوم با ۳۱ امتیاز دهمین تیم است و پیکان با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

دو تیم از ساعت ۱۷ دوشنبه هفدهم اردیبهشت در تهران مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)