Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:49:10 GMT

پیکر نخستین شهید سلامت استان لرستان در بروجرد آرام گرفت+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۱۲۶

پیکر نخستین شهید سلامت استان لرستان در بروجرد آرام گرفت+تصاویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مراسم خاکسپاری پیکر شهیده زهرا شیرویه سرپرستار بخش کرونایی بیمارستان آیت‌الله بروجردی به‌عنوان نخستین شهید سلامت لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، مراسم خاکسپاری شهیده زهرا شیرویه سرپرستار بخش کرونایی بیمارستان آیت الله بروجردی، نخستین شهید مدافع سلامت شهرستان لرستان که به علت بیماری کرونا در بیمارستان میسح دانشوری درگذشت امروز انجام در شهرستان بروجرد انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مراسم وداع با شهید مدافع سلامت زهرا شیرویه در بیمارستان آیت الله بروجردی برگزار شد، در این مراسم که با حضور امام جمعه این شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی،سپاه ناحیه مقاومت بروجرد، پادگان 24 بعثت، مسئولان ادارات ، کادر درمان و جمعی از مردم برگزار شد.

محمد کاکاوند رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اظهارداشت: شهید زهرا شیرویه در طول هفت ماهی که به بیماران خدمت می‌کرد کوچکترین نارضایتی نداشت و به قول خودش می‌خواست در خط مقدم این جبهه و جنگ باشد.

نخستین شهید مدافع سلامت لرستان آسمانی شدزندگی شهید حججی سریال شدمزار شهید "محمود صارمی" در بروجرد عطر افشانی شد

وی افزود: کسی که با جان و دل در این مسیر قدم می‌گذارد یعنی عاشق است و به نیت خدمت آمده نه برای کسب درآمد. هدف یک پرستار تنها و تنها خدمت است و می‌خواهد جان دیگران را که نیاز به کمک دارند نجات دهد. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد عنوان کرد: هیچ گونه جبرانی برای این همه زحمت و از خود گذشتگی و عشق بازی،  که یک پرستار شبانه روز در بخش ازخود نشان می‌دهد وجود ندارد. شاید خداوند پاداش این عزیزان را با شهادت بدهد چرا که ما توان جبران زحمات آنها را نداریم.

وی تصریح کرد: در چند روز گذشته خیلی از جوانان و نوجوانان به بنده مراجعه کرده و درخواست خدمت در بیمارستان و در بخش کرونایی‌ها را داشتند آن هم بدون هیچ گونه چشمداشتی؛ می‌دانم که بسیاری از افراد با دیدن و شنیدن خدمات و هیبت شهیدان راه سلامت به ویژه شهید مورد نظر این راه را انتخاب خواهند کرد. 

کاکاوند خاطر نشان کرد: امروز اینجا جمع شده‌ایم تا به این شهید بزرگوار بگوییم، داغداریم و غم شهادت تو برای همه سخت و دردناک است ولی این اطمینان را می‌دهیم که این راه ادامه دارد  و بدون خستگی و اعتراض تا آخر هستیم و می‌مانیم.

وی با اشاره به ابتلای بیش از 200 تن از کادر پزشکی بیمارستان آیت الله بروجردی به بیماری کرونا  تاکید کرد: بسیاری از همکاران ما و از کادر پزشکی آسیب دیده و در حال درمان هستند؛ با این حال کوچکترین کم کاری از این کادر درمانی نمی‌بینیم‌. این برای همه افتخاری بزرگ است، با اطلاعی که از روحیه کادر درمانی و پرسنل خدوم این بیمارستان دارم مطمئنم که بدون ذره‌ای گلایه و شکایتی به کار خود ادامه خواهند داد. از مسئولان نیز می‌خواهم به این قشر به شکل ویژه‌ای نگاه کنند.

انتهای پیام/642/س

R41450/P/S6,72/CT11 بیشتر بخوانید... فرمانده سپاه گیلان با خانواده نخستین شهید مدافع سلامت استان دیدار کرد با این ستاره‌ها| شهید مصطفی یوسفی، شهیدی که خود را وقف جنگ و جهاد کرد نخستین شهید مدافع سلامت لرستان آسمانی شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرمانده سپاه گیلان با خانواده نخستین شهید مدافع سلامت استان دیدار کرد با این ستاره‌ها| شهید مصطفی یوسفی، شهیدی که خود را وقف جنگ و جهاد کرد نخستین شهید مدافع سلامت لرستان آسمانی شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۲ امام جمعه موقت کیش بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت ۳ عضو مجلس خبرگان رهبری: عید غدیر بیعت با حکومت الهی، اسلامی و بیعت با امام زمان(عج) است ۴ لرستان|عملیات اجرایی پروژه «زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد» آغاز شد ۵ تبیین دستاوردهای طرح احیای اراضی خوزستان؛ تولید کشاورزی استان ۸.۵ میلیون تن افزایش یافت ۶ پیشرفت ۲۲ درصدی پروژه راه‌آهن کرمانشاه به قصرشیرین/ اعتبار امسال برای پروژه کافی نیست ۷ نماینده ولی‌فقیه در همدان: "غدیر" به اندازه دین اسلام و هدایت بشریت مهم است ۸ طرح "ضیافت غدیر" با طبخ ۳۴ هزار پرس غذای نذری در دزفول اجرا شد+تصاویر مهمترین اخبار استانها حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نایب‌رئیس مجلس دلایل افزایش نرخ فولاد و سیمان را تشریح کرد/ رایزنی برای کاهش قیمت در حال انجام است گزارش|خاموشی‌های برق روستا‌های زنجان هنوز ادامه دارد/ چرا باید کشاورزان تاوان کمبود انرژی را دهند؟ میزان خسارات حادثه آتش‌سوزی خودروهای سنگین کرمانشاه همچنان نامشخص است مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی نامه ایران به سازمان ملل در اعتراض به تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری گرانی خودرو به گردن دلار افتاد/ مدرس خیابانی: شرایطی امروز بازار خودرو ناشی از افزایش نرخ ارز است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان آیت الله بروجردی نخستین شهید مدافع سلامت سلامت لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • کشف پیکر صدها فلسطینی در گورهای دسته‌جمعی، فرانسه را نگران کرد!
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • ۲۰۰ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با ۳۴۱۸۳ شهید
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس