Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال پیکان گفت: پیکان متحول شده و بر خلاف قبلاً که زیاد گل می‌خوردیم، در ۵ بازی اخیر تنها یک گل دریافت کرده‌ایم. تاریخ انتشار: 13:54 - 18 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۴۰۲

ابراهیم میرزاپور در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با شرایط تیم فوتبال پیکان تهران پیش از دیدار با صنعت نفت در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و هشتم لیگ نوزدهم در تهران، اظهار داشت: با آمدن عبدالله ویسی، پیکان متحول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ما پیش از این خوب گل می‌زدیم، اما زیاد گل می‌خوردیم.

وی افزود: در این مدت روی سازمان دفاعی و دروازه‌بان‌ها کار کردیم و می‌بینید که در پنج بازی اخیر، تنها یک گل دریافت کرده‌ایم. با این حال، مسیر پیش‌روی ما دشوار است و سه بازی سخت با صنعت نفت آبادان، استقلال و سپاهان داریم.

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پیکان در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از کارشناسان معتقدند با توجه به فوتبالی که ارائه می‌کنیم، جایگاه‌مان در انتهای جدول نیست و حق داریم که در لیگ برتر بمانیم. همه تمرکزمان روی سه دیدار آینده است و خوب می‌دانیم چه کار مشکلاتی در پیش است. در نیمه پایین جدول فاصله تیم‌ها خیلی کم شده و یک تیم ممکن است با یک برد از قعر جدول به میانه جدول برسد. امیدواریم آن تیمی که ماندن در لیگ را قطعی می‌کند، پیکان باشد. 

بیشتر بخوانید: طهماسبی: پیکان دست به کار بزرگی زده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیکان تهران ابراهیم میرزاپور پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست