Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@17:17:54 GMT

شهر جنگ زده بناب مشکل مدیریتی دارد!

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۴۰۴

شهر جنگ زده بناب مشکل مدیریتی دارد!

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: ورودی های شهر بناب به گونه ای است که هنگام ورود به بناب انگار وارد یک شهر جنگ زده می شویم و این وضعیت برازنده بناب نیست.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و توانمندسازی محلات شهری بناب با انتقاد از وضعیت ظاهری و نامناسب ورودی های شهر اظهار کرد: به دلیل عدم مدیریت صحیح وضعیت ظاهری بناب نامناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گلایه از وضعیت ظاهری شهر بناب تصریح کرد: وضعیت ظاهری بناب نسبت به شهرهای همجوار نیز دارای وضعیت مناسبی نبوده و باید توجه ویژه ای به آن شود و جا دارد مشاوری در سطح ملی برای ارائه طرح در این خصوص جذب شهرداری شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: ورودی های شهر بناب به گونه ای است که هنگام ورود به بناب انگار وارد یک شهر جنگ زده می شویم و این وضعیت برازنده بناب نیست.

باقری بنابی خاطرنشان کرد: اکثر مشکلات موجود در این خصوص مدیریتی است؛ چرا که در برخی محلات بناب حدود 4 ماه است رفتگر به آن محلات نرفته است و این مشکل اعتبار نیست، مشکل مدیریتی است.

وی تعامل و همکاری مسئولان را لازمه توسعه شهری بناب اعلام کرد و گفت: بدون تعارف از مسئولان شهرستان انتظار داریم وقت بیشتری را برای توسعه بناب اختصاص دهند که البته جا دارد از تلاش های فرماندار بناب تشکر ویژه ای داشته باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی شهرستان بناب را ضروری دانست و گفت: هر اداره ای که در این ارتباط همکاری لازم را نداشته باشد بدون اغماض با آن برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/60004

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جنگ بناب مدیریت نماینده مردم بناب در مجلس تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز حاشیه نشینی زیباسازی وضعیت ظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان فرمودند که ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه کوه نور صفه افزود: تغییر و تحولات خوبی در این مجموعه صورت گرفته است که نشان از مدیریت خوب و پر انرژی در رأس کار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساماندهی بازار اصفهان اقدام شاخصی بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی انجام شد و از مهمترین نتایج آن نظم‌بخشی در تردد موتورسیکلت‌ها است که امیدواریم این اقدامات ادامه پیدا کند.

کد خبر 750790

دیگر خبرها

  • آیپد ایر ۲۰۲۴ با ظاهری جدید و رنگ‌های جذاب رونمایی شد/ عکس
  • آیپدایر ۲۰۲۴ با ظاهری جدید و رنگ‌های جذاب رونمایی شد/ عکس
  • رولزرویس کولینان ۲۰۲۵ سری ۲، لوکس‌تر و خشن‌تر از قبل / عکس
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • برای این تغییر ظاهری در آیفون باید تا ۲۰۲۶ صبر کنید!
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد