Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@12:00:12 GMT

سریال زیر پوست تابستان از امشب به رادیو می‌‌آید

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۴۲۷

سریال زیر پوست تابستان از امشب به رادیو می‌‌آید

‍‍‍‍‍‍

مجموعه رادیویی نمایشی "زیر پوست تابستان" با موسیقی کیهان کلهر در ۱۰ قسمت به وقایع دهه ۳۰ خورشیدی ایران می‌پردازد از امشب پخش خودش را آغاز می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه رادیویی "زیر پوست تابستان" به نویسندگی هانیه نجفی به وقایع 30 تیر 1330 تا28 مرداد 1331 پرداخته و به ماجرای علاقه عاطفی بین یک روزنامه‌نگار جوان وخواهر یکی از نوچه‌های شعبان استخوانی و اتفاقاتی که در بستر هر دو خانواده رخ می‌دهد، می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاله محمدعلی تهیه‌کننده این سریال رادیویی ضمن اعلام این مطلب افزود: در این نمایش سعی کردم؛ فضاسازی صحنه‌های متعدد مربوط به آن سال‌ها و جوّ حاکم بر جامعه و فضای موسیقایی که روشنفکران آن دوران در آن حضور داشتند را بازسازی کنم.

وی ادامه داد: برای انتخاب موسیقی با همفکری آقای مجیدهمزه کارگردان این نمایش، محوریت موسیقایی را بر دوساز صددرصد ایرانی کمانچه و تار گذاشتیم و شنونده‌ها در تمامی موسیقی‌های این اثر هم‌نوازی این دو تار را خواهند شنید.

این تهیه‌کننده در پایان تأکید کرد: برای موسیقی تیتراژ، از کمانچه نوازی استاد کیهان کلهر استفاده کردیم و تیتراژ این سریال نیز به پیشنهاد کارگردان با افکت همهمه و اعتراض مردم شروع شد.

مجموعه رادیویی "زیر پوست تابستان" به نویسندگی هانیه نجفی، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی مجید همزه ، افکتوری نرگس موسی‌پور، صدابرداری محمدرضا محتشمی، گویندگی شهیندخت نجف‌زاده و با هنرمندی نورالدین جوادیان، نازنین مهیمنی، ناهید مسلمی، رامین پورایمان، سینا نیکوکار، مینو جبارزاده، سوسن مقصودلو، مهدی نمینی‌مقدم ،کامیار محبی، مهدی طهماسبی، نگین خواجه‌نصیر، بهناز بستان‌دوست و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از امشب هجدهم مردادماه ساعت 22 روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

نماهنگ مولای غدیر را تلویزیون پخش می‌کند + فیلمآرزوی چهره مردمی تلویزیون برای دیدار با رهبر انقلاب

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سریال ایرانی رادیو نمایش رسانه ملی رادیو بیشتر بخوانید... زندگی شهید حججی سریال شد حمید لولایی بازیگر سریال نوروزی شد/ شروع "نوروز رنگی" از اول شهریور فصل تازه‌ای از برنامه‌سازی و سریال‌سازی دینی/ جای خالی "ستاره‌ها"ی قرآنی در پربیننده‌های تلویزیون قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... زندگی شهید حججی سریال شد حمید لولایی بازیگر سریال نوروزی شد/ شروع "نوروز رنگی" از اول شهریور فصل تازه‌ای از برنامه‌سازی و سریال‌سازی دینی/ جای خالی "ستاره‌ها"ی قرآنی در پربیننده‌های تلویزیون واژه های کاربردی مرتبط سریال ایرانی رادیو نمایش رسانه ملی رادیو پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ ماه چهره خلیلی درگذشت/ هنرمندی که می‌خواست فرزندش ایرانی باشد ۲ آداب و اعمال شب و روز عید غدیر ۳ نحوه معرفی امام زمان(عج) در خطبه غدیر ۴ خندوانه آبان پخش می‌شود ۵ سروده‌هایی در مدح حضرت علی (ع):«روزی شعار کل جهان می شود علی» ۶ حدیث غدیر| زمانی که ابلیس در ماجرای غدیر ناله سر داد ۷ صحنه "عصر جدید" صحنه وحدت شد/ وقتی ایرانی‌ها و افعانستانی‌ها رژه برادری رفتند ۸ غدیر پیمان ماندگار شیعه است/ چرا هر سال عید غدیر را جشن می‌گیریم؟ مهمترین اخبار فرهنگی غدیر پیمان ماندگار شیعه است/ چرا هر سال عید غدیر را جشن می‌گیریم؟ خسارت نیم میلیارد دلاری بزرگ‌ترین سینمای زنجیره‌ای جهان! نماهنگ| "غدیر" قاعدۀ اسلام صحنه "عصر جدید" صحنه وحدت شد/ وقتی ایرانی‌ها و افعانستانی‌ها رژه برادری رفتند مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۳۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال ایرانی رادیو نمایش رسانه ملی رادیو سریال ایرانی رادیو نمایش رسانه ملی رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سریال «لالایی» به کارگردانی احمدعلی درویش‌پور و با بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، این روز‌ها آخرین مراحل تصویربرداری را در تهران می‌گذراند. این سریال که قرار است امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود تا آخر اردیبهشت ماه تولید خود را به پایان می‌رساند.

سریال «لالایی» با نقش‌آفرینی فرضیایی، متفاوت از آثاری است که تاکنون از او به عنوان شخصیت عمو پورنگ دیده شده است.

این روز‌ها سریال‌هایی در راه تلویزیون هستند و در عین حال برخی از هنرمندان پیشکسوت تلویزیون هم با اثری جدید، در نمایش‌خانگی حضور دارند، اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای نخستین بار فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد.

سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

دیگر خبرها

  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • ده هزار نفر «شازده کوچولو» را دیدند
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید