Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه یوونتوس پس از ناکامی این تیم در صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد که رونالدو از بانوی پیر جدا نمی‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس پس از بازی شب گذشته این تیم مقابل لیون که با وجود پیروزی 2 بر یک میزبان ایتالیایی، حذف آن را به خاطر گل زده کمتر در خانه حریف در پی داشت، راجع به آینده کریستیانو رونالدو شفاف‌سازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین فصل حضور رونالدوی 35 ساله در یوونتوس است که همچون فصل گذشته با حذفی زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا، برای او پایان رسید. با وجود دو گلی که او در تورین به لیون زد، باخت یک بر صفر بازی رفت، مانع از صعود بیانکونری به مرحله یک چهارم نهایی شد. پیش از این بازی شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی رونالدو از یوونتوس و گفته می‌شد در صورت ناکامی دوباره این تیم او در پایان فصل به تیمی دیگر خواهد رفت.

آنیلی در این باره به شبکه اسکای اسپورت گفت: رونالدو در کنار ما می‌ماند. من مطمئنم که او فصل آینده هم برای یوونتوس بازی می‌کند. او ستون این تیم است. من کاملاً مطمئنم که او می‌داند. آن گزارشی هم که فرانس فوتبال درباره تمایل رونالدو به بازی در پاری‌سن‌ژرمن منتشر کرده بود، برگرفته از یک مصاحبه بود که چندین ماه پیش منتشر شد و درست قبل از مصاف ما با یک تیم فرانسوی منتشر شد که این یک حقه رسانه‌ای قدیمی است.

رکورد‌ رونالدو در شب حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا

رونالدو یکشنبه هفته پیش هم با انتشار یک پست از ماندنی بودنش در یوونتوس خبر داده بود و اعلام کرد که می‌خواهد سومین اسکودتوی متوالی‌اش را با بیانکونری کسب کند.

آنیلی درباره آینده مائوریتزیو ساری و احتمال اخراج او پس از حذف زودهنگام تیمش از لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد: حذف از لیگ قهرمانان مسلماً برای ما، بازیکنان و هواداران‌مان مأیوس کننده است. همانطور که در سال‌های اخیر چند بار گفتم، لیگ قهرمانان برای ما یک رؤیا بود و حالا باید به یک هدف تبدیل شود. اینطوری حذف شدن، واقعاً ناامید کننده خواهد بود. ما در چند روز آینده وقت خواهیم گذاشت تا همه چیز را بررسی کنیم و ببینیم که فصل آینده را چگونه باید آغاز کنیم. یوونتوس علاوه بر رقابت‌های داخلی، افتخارات اروپایی هم می‌خواهد. ما بهترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان را داریم و در این بازی هم دوباره این موضوع ثابت شد. پس باید یک بار دیگر با اشتیاقی مضاعف تلاش‌مان را انجام دهیم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کریستیانو رونالدو یوونتوس بیشتر بخوانید... ساری: یوونتوس فراتر از انتظارم ظاهر شد/ سوال درباره آینده من توهین به مدیران باشگاه است لیگ قهرمانان اروپا| منچسترسیتی با حذف رئال مادرید حریف لیون شد/ گل‌های رونالدو یوونتوس را نجات نداد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ساری: یوونتوس فراتر از انتظارم ظاهر شد/ سوال درباره آینده من توهین به مدیران باشگاه است لیگ قهرمانان اروپا| منچسترسیتی با حذف رئال مادرید حریف لیون شد/ گل‌های رونالدو یوونتوس را نجات نداد واژه های کاربردی مرتبط کریستیانو رونالدو یوونتوس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ گواردیولا: دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند ۲ غیبت بیراوند در نخستین بازی آنتورپ/ پائول: او باید کمی صبر کند ۳ لیگ قهرمانان اروپا| منچسترسیتی با حذف رئال مادرید حریف لیون شد/ گل‌های رونالدو یوونتوس را نجات نداد ۴ ماجرای تعداد گل‌‌های دیاباته در قراردادش با استقلال ۵ واران: مسئولیت حذف رئال مادرید را به گردن می‌گیرم ۶ طاهرزاده: پرسپولیس از غیبت بیرانوند ضربه خورد/ رسول‌پناه با توپ پُر آمد و خیلی وعده داد ۷ پورعلی‌گنجی در خطر اخراج از العربی ۸ طباطبایی: اشتباهات داوری بیشتر به ضرر استقلال بوده تا به سودش/ سپاهان صلابت لازم را ندارد مهمترین اخبار ورزشی ماجرای تعداد گل‌‌های دیاباته در قراردادش با استقلال جلالی: استعفا کردم تا دست مدیران گل گهر باز باشد/ اگر تیم ملی خوب مدیریت شود، می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم طاهرزاده: پرسپولیس از غیبت بیرانوند ضربه خورد/ رسول‌پناه با توپ پُر آمد و خیلی وعده داد طباطبایی: اشتباهات داوری بیشتر به ضرر استقلال بوده تا به سودش/ سپاهان صلابت لازم را ندارد مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۳۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس کریستیانو رونالدو یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا رونالدو یوونتوس لیگ قهرمانان حذف رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ

یوونتوس که رقیب اینتر در نیم فصل اول بود، حالا به زحمت برای کسب سهمیه تلاش می کند.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. تیم مکس الگری در نیم فصل دوم سری آ کاملا ناامیدکننده ظاهر شده است.

به نقل از اوپتا؛ یوونتوس در ۴ بازی اخیر خود در سری آ به ۴  تساوی رسیده است. چنین روندی برای آنها از سال ۲۰۱۲ و دوران کونته بی سابقه است. یوونتوس در ۱۴ بازی اخیر خود فقط دو برد داشته (مقابل فروزینونه و فیورنتینا) و موفق به کسب ۱۴ امتیاز شده است. (۲ برد، ۸ تساوی و ۴ باخت) اگر جدول سری آ را بر اساس ۱۴ بازی آخر درنظر بگیریم، تیم الگری در رتبه شانزدهم قرار می گیرد. کسب تنها ۲ برد طی ۱۴ هفته سری آ برای یوونتوس حداقل طی ۴ دهه اخیر بی سابقه است.

نتایج یوونتوس در سال ۲۰۲۴ سری آ

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مولر: داوری‌ها در مادرید اغلب اینگونه است!
  • اولین واکنش النصر به شایعه مصدومیت رونالدو
  • حمله الخلیفی به خبرنگار: هیچی فوتبال نمی‌فهمی!
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد