Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون در روز عید غدیر آرزو می‌کند واقعه غدیرخم بازسازی شود و خودش هم در آن کار نقشی داشته باشد مثل نقش سختی که دوست دارد در سینما یا تلویزیون بازی کند و آن نقش خبرنگار است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آزاده زارعی این شب‌ها بعد از "آوای باران" و تک و توک بازی در سریال و فیلم سینمایی با سریال "شاهرگ" و نقش فریبا به آنتن تلویزیون برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همیشه اعتقاد دارد که باید بازیگر با پذیرفتن نقش وقارِ خودش را پایین نیاورد و برای کارهای ماندگار تلاش کند و نه دم‌دستی! بازیگر می‌تواند مدام در هر شبکه‌ای و هر کاری حضور داشته باشد و همیشه خودش را بالا نگه دارد اما به چه قیمتی! 

دلیل کم‌کار شدن!

او در جریان گپ و گفت با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  به این نکته اشاره کرد که:  بعد از "آوای باران" هم اتفاق عجیبی برایم افتاد و پیشنهاداتی که سمتم می‌آمدند حجم زیادی داشت. منتها شاید یک بخشی را دوست نداشتم و شاید در بخشی هم تکراری بود. احساس کردم چیزی به من اضافه نمی‌کند. صبر را پیشه کردم نمی‌دانم آینده چه اتفاقی می‌افتد البته که خیلی آرمانی فکر می‌کنم.

تعظیم به خانواده شهدا

زارعی احترام زیادی برای خانواده شهدا قائل است و در این باره می‌گوید: من یک دِینی به خانواده معظم شهدا دارم، به خاطر اینکه دو دایی من به فاصله 40 روز شهید شدند. پدرم 8 سال جنگید و همیشه می‌گویم جنگ هنوز خانه ما تمام نشده است. من همیشه حس می‌کنم خاطراتی که مادرم تعریف کرده خیلی دوست دارم آن فضا را هم تجربه کنم.

دوست دارم نقش خبرنگار را بازی کنم

آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سؤال که بازیگران زیادی نقش خبرنگار را بازی کرده‌اند آیا دوست دارد این نقش و رسالت را یک بار هم شده در کار سینمایی یا تلویزیونی امتحان کند به خبرنگارخبرگزاری تسنیم  گفت: تاکنون به من نقش خبرنگار پیشنهاد نشده اما دوست دارم نقش خبرنگار را بازی کنم. قشر بسیار تلاشگری‌اند. شاید تلاش‌هایشان دیده نشود اما تلاش می‌کنند که خیلی از آدم‌ها در هر عرصه‌ای دیده شوند و بسیار نقش مؤثری در عرصه‌های مختلف دارند. در طول سال همیشه در حال تلاشند و یک روزی دارند که ما باید قدردان تلاش‌هایشان باشیم و از همین‌جا از همه‌شان بابت تلاش‌های بی‌وقفه‌شان تشکر می‌کنم.

آرزوی ساخت فیلم برای واقعه غدیرخم 

او با اشاره به آرزوی غدیری‌اش گفت: من آرزو و دوست دارم که در مورد واقعه غدیرخم فیلم ساخته شود و البته همه دوستداران حضرت علی(ع) دوست دارند که در مورد این واقعه فیلم ساخته شود. خودم هم افتخار داشته باشم در این کار نقشی داشته باشم.  گاه دستها اگر در فراز باشند خروشی بالاتر از فریاد دارند این دست دوست است که علی را عالی کرد. 

به سینما برمی‌گردم

زارعی درباره کار جدید خودش، تصریح کرد: در حال مذاکره برای فیلم سینمایی هستم به وقتش خبرهایش از طریق گروه اعلام می‌شود. طبیعتاً هر بازیگری استقبال میکند بازی در نقش‌های متفاوت و چالش برانگیز؛ نقش‌هایی که از خودش دور باشد و من هم دوست دارم از این دست نقش‌ها بازی کنم. من همیشه امیدوارم و آدم‌ها به امید زنده‌اند نقش‌های متفاوت بازی کنند.

اندوهگین رفتنِ ماه‌چهره‌خلیلی

این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص درگذشت ناگهانی ماه‌چهره خلیلی گفت: بسیار این خبر تکان‌دهنده بود و واقعاً وقتی من شنیدم باور نمی‌شد و چند ساعت فکر می‌کردم که چقدر آدم‌ها راحت از میان ما می‌روند مخصوصاً جوان‌ها؛ خیلی متأسف شدم برای همسر و فرزندشان و امیدوارم خدا به خانواده‌شان صبر بدهد. همکار خوب‌مان بودند و در چند برخوردی که با ایشان داشتم جز وقار و متانت از ایشان چیزی ندیدم و امیدوارم قدر همدیگر را بیش از پیش بدانیم. 

آرزوی چهره مردمی تلویزیون برای دیدار با رهبر انقلابتجربیات خبرنگار شبکه خارجی تلویزیون/ وقتی میهمانان خارجی به مقاومت ایرانی‌ها غبطه می‌خورند

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط عید غدیر خم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینما سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون بیشتر بخوانید... ماه چهره خلیلی درگذشت/ هنرمندی که می‌خواست فرزندش ایرانی باشد خندوانه آبان پخش می‌شود صحنه "عصر جدید" صحنه وحدت شد/ وقتی ایرانی‌ها و افعانستانی‌ها رژه برادری رفتند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ماه چهره خلیلی درگذشت/ هنرمندی که می‌خواست فرزندش ایرانی باشد خندوانه آبان پخش می‌شود صحنه "عصر جدید" صحنه وحدت شد/ وقتی ایرانی‌ها و افعانستانی‌ها رژه برادری رفتند واژه های کاربردی مرتبط عید غدیر خم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینما سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ ماه چهره خلیلی درگذشت/ هنرمندی که می‌خواست فرزندش ایرانی باشد ۲ آداب و اعمال شب و روز عید غدیر ۳ خندوانه آبان پخش می‌شود ۴ نحوه معرفی امام زمان(عج) در خطبه غدیر ۵ سروده‌هایی در مدح حضرت علی (ع):«روزی شعار کل جهان می شود علی» ۶ صحنه "عصر جدید" صحنه وحدت شد/ وقتی ایرانی‌ها و افعانستانی‌ها رژه برادری رفتند ۷ حدیث غدیر| زمانی که ابلیس در ماجرای غدیر ناله سر داد ۸ غدیر پیمان ماندگار شیعه است/ چرا هر سال عید غدیر را جشن می‌گیریم؟ مهمترین اخبار فرهنگی غدیر پیمان ماندگار شیعه است/ چرا هر سال عید غدیر را جشن می‌گیریم؟ خسارت نیم میلیارد دلاری بزرگ‌ترین سینمای زنجیره‌ای جهان! نماهنگ| "غدیر" قاعدۀ اسلام صحنه "عصر جدید" صحنه وحدت شد/ وقتی ایرانی‌ها و افعانستانی‌ها رژه برادری رفتند مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۳۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید غدیر خم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینما سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون عید غدیر خم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینما سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون سینما و تلویزیون ماه چهره خلیلی صحنه وحدت شد نقش خبرنگار دوست دارم بازی کنم عصر جدید نقش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

انتشار خبر مسلمان شدن ژوزه مورایس، کافی بود تا کاربران فضای مجازی برای شناخت همسر ایرانی ژوزه دست به جست‌وجو بزنند.

همسر ایرانی ژوزه مورایس کیست؟

شیدا مقصودلو نام نامزد ایرانی ژوزه مورایس است که از بازیگران زن دهه هفتادی محسوب می‌شود و به‌زودی با سرمربی سپاهان پیوند ازدواج خواهد بست.

فیلم‌های شیدا مقصدلو

شاید مهمترین تجربه سینمایی شیدا مقصدلو «قهرمان» اصغر فرهادی باشد که خانم بازیگر در این فیلم، کنار چهره‌هایی چون محسن تنابنده، امیر جدیدی و فرشته صدر عرفایی به ایفای نقش پرداخت. همسر ژوزه مورایس در قهرمان نقش منشی رادمهر را برعهده داشت.

فعلا فیلم‌هایی که شیدا مقصدلو در آن بازی کرده به همین جا ختم می‌شود و باقی فیلم‌شناسی و آثار بازیگری‌اش مربوط می‌شود به حضور در نمایش‌هایی همچون «چند تکه لغزان»، «لوله»، «آرش»، «تورنج»و «نشانی».

کد خبر 847630 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر