Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار کرد: من به عنوان عضو کوچکی از تیم بزرگ پرسپولیس چهارمین قهرمانی تیم محبوب خود را تبریک می‌گویم و از هواداران، کادر فنی و بازیکنان تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست پرسپولیس برابر تیم ذوب آهن اشکالی ندارد و بازیکنان  هم در این دیدار  بد بازی نکردند. به هر حال از  تیمی که ۴ هفته زودتر قهرمان شده است انتظار  زیادی نمی‌رود.  

فنونی زاده بیان کرد: فاکتور‌های زیادی در قهرمانی پرسپولیس نقش داشتند که اولی آن حضور هواداران عزیز در ورزشگاه‌ها بود که در سرما و گرما تیم خود را حمایت کردند. دومین فاکتور بازیکنان بودند که خیلی با جسارت و با صلابت بازی کردند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. سومین فاکتور هم در اختیار داشتن بازیکنان خوب روی نیمکت بود و یحیی گل محمدی به نحو احسن از آن استفاده کرد. چهارمین فاکتور هم مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره حضور پرنگی داشتند و هر کدام به نحوی برای پرسپولیس زحمت کشیدند. به هر حال همه این عوامل باعث شدند که پرسپولیس  ۴ سال پیاپی قهرمان شود.  البته هواداران در اولویت اصلی این موفقیت قرار دارند. 

تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید با جسارت بازی کند 

او ادامه داد: امیدوارم این قهرمانی‌ها تداوم داشته باشد. تیم پرسپولیس کار سختی در جام حذفی ندارد، اما این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باید با جسارت و باصلابت  بازی کند. بازیکنان فوق العاده خوبی داریم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم، چون در این شرایط دشوار شیوع  ویروس کرونا  خیلی زحمت کشیدند  و قدردان تلاش‌های آن‌ها هستیم.  

فنونی زاده گفت: حضور پررنگ هواداران  پرسپولیس یادآور این موضوع است که آن‌ها همواره حامی تیم خود هستند، اما ویروس منحوس کرونا این اجازه را نداد تا هواداران از نزدیک شاهد جشن قهرمانی تیم محبوب خود باشند. علاوه بر این از لیدر‌های پرسپولیس که همواره در سرما و گرما در ورزشگاه‌ها حضور دارند و هواداران را هدایت و راهنمایی کردند هم تشکر می‌کنم.  

بیشتر بخوانید

پرسپولیس صفر - ذوب آهن یک/ یحیی باخت و جام گرفت

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال فنونی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن، ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت تیم تراکتور و حضور فرزند مرحوم قولی لاله در رختکن افزود: این پیروزی را به خانواده مرحوم لاله تقدیم می‌کنیم و امیدوارم همیشه در پایان بازی‌ها باعث خوشحالی هواداران تیم باشیم.

مربی تیم تراکتور با بیان اینکه بازیکنان در این بازی تمام وجودشان را گذاشته و جانانه جنگیدند، عنوان کرد: می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم، ولی فشار روی تیم باعث عدم تمرکز بازیکنان شده بود و در زدن ضربات آخر خوب کار نکردیم و در نیمه دوم با دریافت گل تساوی بازی به وقت اضافه و نهایتاً به ضربات پنالتی کشیده شد.

مطهری با ابراز تأسف از اینکه متأسفانه همان طور که آنالیز کرده بودیم، دقیقاً از همان نقطه گل دریافت کردیم، یادآور شد: هم تیم ما و هم تیم حریف پلن های مختلفی را اتخاذ کردیم و با تعویض‌های تیم سعی در کنترل بازی داشتیم تا تیم ذوب آهن به اهداف خود دست نیابد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تراکتور از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده نمی‌کند؟ توضیح داد: من در ۲ جلسه تمرینی که با بازیکنان تراکتور داشتیم روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و با اینکه به ضعف تیم واقف هستیم و سعی خواهیم کرد شرایط بهتر شود.

وی در خصوص تعویض ریکاردو آلوز، خاطرنشان کرد: آلوز گرفتگی در عضله ساق پا داشت و برای اینکه مصدوم نشود و او را در بازی با استقلال از دست ندهیم، تعویض اجباری کردم.

مطهری در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)، اذعان داشت: کیفیت چمن آن چیزی که من برای فوتبال روی زمین و کلاسیک انتظار دارم، نبود به همین دلیل رو به توپ‌های بلند آوردیم و با اینکه مسولان زحمت می‌کشند ولی دوست دارم کیفیت چمن بهتر شود تا هواداران بازی روی زمین و زیبایی شاهد باشند.

مربی تراکتور در مورد پور حمیدی اظهار کرد: به دروازه بان تیم تبریک ویژه می گویم چرا که با فشارهای زیادی که در بازی‌های اخیر روی این بازیکن بود امروز واکنش فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشت و معتقد هستم لایق دعوت به تیم ملی است.

مطهری در خصوص حمایت هواداران از تیم خودشان عنوان کرد: انتظار دارم هواداران مثل همیشه در مصاف با استقلال عاشقانه به استادیوم بیایند و تیم خودشان را تشویق کنند و اگر گل هم بخوریم از تیم حمایت کنند.

تیم تراکتور با برد ۳ بر یک ذوب آهن در ضربات پنالتی، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال را کسب کرد.

کد خبر 6089411

دیگر خبرها

  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی