Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:13:27 GMT

تماس یوونتوس با پوچتینو برای جانشینی ساری

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۶۲۴

تماس یوونتوس با پوچتینو برای جانشینی ساری

‍‍‍‍‍‍

رسانه‌های ایتالیایی از سرمربی سابق تاتنهام به عنوان گزینه اصلی مدیران بانوی پیر برای هدایت این تیم در فصل آینده نام می‌برند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا پس از حذف یوونتوس به دست لیون از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مدعی شد که مدیران این باشگاه با مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام تماس گرفته‌اند تا شرایط او را برای گرفتن جای مائوریتزیو ساری جویا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس در این فصل به خصوص پس از آغاز مجدد رقابت‌ها بعد از وقفه سه ماهه ناشی از شیوع کرونا بسیار ضعیف و بی‌ثبات بازی کرده است و اگرچه به زحمت و با تنها یک اختلاف امتیاز قهرمان سری A شد، ناکامی‌اش در لیگ قهرمانان آن قهرمانی را هم تحت الشعاع قرار داده است. حتی قبل از حذف یووه از لیگ قهرمانان هم بحث احتمال برکناری ساری مطرح بود و حالا با حذف زودهنگام بانوی پیر این احتمال قوت گرفته است.

در این میان آلفردو پدولا، کارشناس خبره حوزه نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا که با شبکه اسپورت‌ایتالیا همکاری دارد، مدعی شده است که در باشگاه یوونتوس تمرکز همه مدیران روی یافتن یک گزینه مناسب برای جانشینی ساری است. او مدعی شده است که نه تنها پوچتینو گزینه اصلی یوونتوس است، بلکه تماس‌های اولیه برای جذب این مرد آرژانتینی هم صورت گرفته است و اگر خودش مشکلی نداشته باشد، سرمربی بعدی یووه خواهد بود.

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید هم یکی از گزینه‌های اصلی یوونتوسی‌ها بوده است اما این مرد فرانسوی در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل منچسترسیتی و حذف از لیگ قهرمانان تأکید کرد که خیال ترک کهکشانی‌‌ها را ندارد، مگر اینکه مدیران باشگاه تصمیم دیگری برای او داشته باشند.

پوچتینو: خوشحالم که به شهر اجدادم برمی‌گردم

مدیران باشگاه یوونتوس بارها تأکید کرده‌اند که در مورد ساری نه فقط بر حسب نتیجه یک بازی بلکه با بررسی عملکرد تیم در کل فصل تصمیم‌گیری می‌کنند اما ساری از ابتدای فصل نتوانست آن بازی جذاب و چشم‌نوازی که قرار بود در تورین پیاده‌سازی کند را در تیمش اجرایی کند و بعد از آن هم که در سوپرجام ایتالیا مغلوب لاتزیو و در فینال جام حذفی مغلوب ناپولی شد. به این ترتیب ساری از 4 فرصتی که برای کسب جام با یوونتوس داشت تنها یک جام گرفت و خیلی زود شاهد حذف تیمش از لیگ قهرمانان بود.

به جز زیدان و پوچتینو، یوونتوس یک گزینه دیگر را هم برای جانشینی ساری بررسی کرده که این گزینه سیمونه اینزاگی سرمربی تیم فوتبال لاتزیو است. با این حال با توجه به راهیابی لاتزیو به لیگ قهرمانان، بعید به نظر می‌رسد که اینزاگی تمایلی به ترک این تیم داشته باشد. از این رو تنها گزینه در دسترس و آزاد برای یووه سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام است. او چند وقت پیش داشتن فرصت هدایت یوونتوس را یک رؤیا دانست و به خاطر شجره خانوادگی‌اش که ریشه در تورین دارد، تعلق خاطر خاصی نسبت به این شهر دارد و به این ترتیب احتمال پیوستن او به بانوی پیر بیش از سایر گزینه‌ها به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مائوریتزیو ساری یوونتوس مائوریسیو پوچتینو بیشتر بخوانید... پوچتینو: لیگ برتر مناسب من است اما برای چالش لیگی دیگر هم آماده هستم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پوچتینو: لیگ برتر مناسب من است اما برای چالش لیگی دیگر هم آماده هستم واژه های کاربردی مرتبط مائوریتزیو ساری یوونتوس مائوریسیو پوچتینو پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ گواردیولا: دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند ۲ غیبت بیراوند در نخستین بازی آنتورپ/ پائول: او باید کمی صبر کند ۳ لیگ قهرمانان اروپا| منچسترسیتی با حذف رئال مادرید حریف لیون شد/ گل‌های رونالدو یوونتوس را نجات نداد ۴ ماجرای تعداد گل‌‌های دیاباته در قراردادش با استقلال ۵ واران: مسئولیت حذف رئال مادرید را به گردن می‌گیرم ۶ طاهرزاده: پرسپولیس از غیبت بیرانوند ضربه خورد/ رسول‌پناه با توپ پُر آمد و خیلی وعده داد ۷ پورعلی‌گنجی در خطر اخراج از العربی ۸ طباطبایی: اشتباهات داوری بیشتر به ضرر استقلال بوده تا به سودش/ سپاهان صلابت لازم را ندارد مهمترین اخبار ورزشی ماجرای تعداد گل‌‌های دیاباته در قراردادش با استقلال جلالی: استعفا کردم تا دست مدیران گل گهر باز باشد/ اگر تیم ملی خوب مدیریت شود، می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم طاهرزاده: پرسپولیس از غیبت بیرانوند ضربه خورد/ رسول‌پناه با توپ پُر آمد و خیلی وعده داد طباطبایی: اشتباهات داوری بیشتر به ضرر استقلال بوده تا به سودش/ سپاهان صلابت لازم را ندارد مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۳۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مائوریتزیو ساری یوونتوس مائوریسیو پوچتینو مائوریتزیو ساری یوونتوس مائوریسیو پوچتینو لیگ قهرمانان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان زائران مازندرانی برای انجام سفر عمره مفرده، عصر دیروز عازم عربستان شد.


مدیر حج و زیارت مازندران گفت: با توجه به دستور سازمان حج و زیارت مقرر شد قبل از آغاز سفر‌های حج تمتع در یک بازه زمانی، چند کاروان به سفر حج عمره اعزام شوند.

اسماعیلی افزود: بنابراین در این سفر سه کاروان از مازندران به حج عمره اعزام شدند که از این سه کاروان، دو کاروان از مازندران به ظرفیت ۱۷۰ نفر و یک کاروان از استان گلستان به ظرفیت ۸۵ نفر ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: کسانی به این سفر اعزام شدند که قبلا" برای اعزام به عمره مفرده ثبت نام کرده و هزینه سفر را واریز کرده باشند و با توجه به تاریخ واریز وجه به این سفر عزیمت خواهند کرد.

اعزام به حج تمتع از ۶ خرداد
مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: فرودگاه شهدای ساری آماده اعزام زائران عمره و تمتع به عربستان است.
حسنی افزود: گفت: زائران حج تمتع استان مازندران از ۶ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت مازندران هم گفت: زائران حج تمتع مازندران که همگی مدینه قبل هستند با ۱۸ پرواز از فرودگاه شهدای ساری عازم سرزمین وحی خواهند شد.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: این زائران در قالب ۳۲ کاروان به تعداد ۴۲۴۰ زائر برای به جای آوردن مناسک حج تمتع به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس