Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین خط حمله استقلال در این فصل عملکرد درخشانی داشته و سه مهاجم این تیم آمار خوبی از خود به جا گذاشته اند. در این بین شیخ دیاباته مهاجم تنومند استقلال با ۱۳گل زده آقای گل فعلی لیگ هم محسوب می شود. آقای گلی که ماجرای پاداش او به ازای هر گل این روزها خبرساز شده است. ابتدا گفته شد که دیاباته به ازای هر گل زده ۱۰ هزار دلار پاداش خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رقمی که هم درست است و هم ممکن است در ادامه لیگ پرداخت نکردن آن از سوی استقلال به ازای هر گل توجیح  قانونی داشته باشد.

از قرار معلوم در قرارداد دیاباته آمده به ازای هر ۱۰ گل ۱۰۰ هزار دلار باید به مهاجم استقلال پرداخت شود. شیخ ۱۰۰ هزار دلار پاداش اول را به ازای ۱۰ گل به ثمر رسانده خود دریافت کرده اما ماجرا، پاداشی است که استقلال در پایان  فصل باید به این بازیکن پرداخت کند.

دیاباته تا به اینجای فصل ۱۳گل در لیگ و ۳ گل در جام باشگاه های آسیا به ثمر رسانده است. مجموع ۱۶ گلی که به ازای آن استقلال ۱۰۰ هزار دلار پاداش مهاجم گلزن خود را پرداخت کرده است اما دیاباته اگر تا پایان فصل فقط ۴گل دیگر دیگر به ثمر برساند و مجموع گل های زده خود را به عدد ۲۰ برساند استقلال طبق قرارداد باید ۱۰۰ هزار دلار دیگر به این بازیکن پاداش پرداخت کند.

رقمی معادل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون. آبیها برای قطعی کردن سهمیه خود و صعود در جام حذفی و قهرمانی در این جام نیاز مبرمی به گلزنی شیخ دیاباته دارند اما  اگر او تا پایان فصل ۴ گل مد نظرش را به ثمر برساند استقلال باید به ازای هر گل ۶۰۰ میلیون به مهاجم خود پرداخت کند.

کد خبر 538374

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ۱۰۰ هزار دلار ازای هر گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در صورت گلزنی مجدد لواندوفسکی و عبورش از 25 گل مجددا باید به بایرن 1.25 میلیون یورو پرداخت کند. 

آمار گلزنی روبرت لواندوفسکی متوقف نمی‌شود. سه گلی که دیشب مقابل والنسیا به ثمر رساند، تعداد گل‌های او در این فصل را به 23 رساند، یعنی 10 گل کمتر از 33 گل فصل گذشته. مهاجم لهستانی در مجموع برای بارسا در این دو سال 56 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل تا مساوی شدن با رکورد 60 گل یوهان کرویف فاصله دارد.

اگر رکورد گلزنی لوا امسال از 25 بیشتر شود، بارسا را ​​مجبور به پرداخت پاداش به بایرن مونیخ می‌کند. بارسا در تابستان 2022 با پرداخت 45 میلیون یورو ثابت به باشگاه آلمانی، علاوه بر متغیرهای 5 میلیونی، لوا را به خدمت گرفت. با 25 گل در هر فصل، بارسا باید 1.25 میلیون یورو به بایرن بدهد و ستاره لهستانی هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد. 

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها