Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@17:08:42 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ شنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۶۷۹

جام قهرمانی لیگ نوزدهم در دستان سرخپوشان؛ پرسپولیس در آزادی جشن قهرمانی گرفت؛ صعود سیتی و لیون، به یک چهارم پایانی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا؛ و صدرنشینان لیگ دسته یک، امروز برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند؛ عناوین مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ امروز است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مشروح اخبار ۱۴:۳۰ ورزشی امروز به این شرح است:

* جام قهرمانی لیگ نوزدهم در دستان سرخپوشان؛ پرسپولیس در آزادی جشن قهرمانی گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در چارچوب هفتهء بیست و هشتمِ لیگ برتر فوتبال ایران، دیشب، پرسپولیس - قهرمان زودهنگام رقابت‌ها با یک گل نتیجه را به میهمانش ذوب آهن واگذار کرد و ۶۳ امتیازی باقی ماند. تک گلِ ذوب آهن را وحید محمدزاده به ثمر رساند.
- پنج بازی دیگرِ هفته بیست و هشتم، دوشنبه - ۲۰ مرداد برگزار می‌شود که طبق برنامه؛ ماشین سازی تبریز با پارس جنوبی جم، فولاد خوزستان با سایپای تهران، شاهین شهرداری بوشهر با تراکتور تبریز، پیکان تهران با صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با گل گهر سیرجان به مصاف هم خواهند رفت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* سیتی و لیون با حذف رئال و یووه، به یک چهارم پایانی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند ... پس از وقفه‌ای ۴ ماهه در مسابقات لیگ قهرمانان به دلیل بحران کرونا، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها، دیشب با دو بازی ادامه یافت که منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی اش اتحاد، نتیجه ۲ - ۱ بازی رفت برابر رئال مادرید را تکرار کرد و در مجموع با برتری ۴ به ۲ راهی مرحله یک چهارم پایانی شد. در این بازی، رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس برای سیتی گلزنی کردند و کریم بنزما هم تک گل رئال را به ثمر رساند.   - در دیگر دیدار این مرحله، یوونتوس در حالیکه بازی رفت را با یک گل به لیون واگذار کرده بود، دیشب در آلیانز تورین ۲-۱ میهمان خود را شکست داد تا دو تیم در مجموع ۲-۲ مساوی شوند، اما لیون با قانون گل زده در خانه حریف، به جمع هشت تیم پایانی صعود کرد. هر دو گل یووه را کریس رونالدو به ثمررساند و ممفیس دپای زننده تک گل لیون بود.

- در همین چارچوب، امشب بارسلونا در حالی در نیوکمپ میزبان ناپولی است که بازی رفت دو تیم با تساوی ۱ - ۱ به پایان رسیده؛ بایرن مونیخ هم در آلیانز پذیرای چلسی خواهد بود، دیدار رفت با برتری سه به صفرِ بایرن همراه بود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  
* حاشیه‌های فوتبال جهان:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* صدرنشینان لیگ دسته یک، امروز برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند ... هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول ایران امروز برگزار می‌شود که در مهمترین بازی‌ها؛ نود ارومیه که امیدی به صعود ندارد، به مصاف مس رفسنجان - صدرنشین جدول میرود، نماینده رفسنجان فقط با کسب یک امتیازِ بازی خارج ازخانه، به عنوان نخستین تیم، صعود به لیگ برتر را جشن میگیرد. تیم رده دومی مس کرمان هم که ۶۰ امتیازی است، در حساس‌ترین بازی هفته، با تیم رده سومی و ۵۷ امتیازی آلومینیوم اراک رودررو میشود که در صورت پیروزی، دومین سهمیه لیگ برتر را از آن خود خواهد کرد. خوشه طلایی نیز که با ۵۶ امتیاز در ردهء چهارم ایستاده، در حالی با استقلال خوزستان دیدار می‌کند که نیم نگاهی به لغزش صدرنشینان برای کسب سهمیه دارد.

- در سایر بازی‌ها؛ سپیدرود برای فرار از منطقه خطر در تهران با بادران روبرو می‌شود، ملوان و رایکا هم برای اینکه گزینه سقوط نباشند، دیدار حساسی پیش رو دارند و فجرسپاسی با نیروی زمینی مسابقه می‌دهد. همچنین داماش گیلان با قشقایی شیراز، گل ریحان البرز با تیم سقوط کرده شهرداری تبریز و آرمان گهر سیرجان با هوادار تهران رودرروی هم به میدان می‌روند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* چند خبر کوتاه:

- در دیدار پایانی سوپرجام فوتبال روسیه، تیم زنیت با حضور سردار آزمون - مهاجم ایرانی خود، ۲ به ۱ لوکوموتیو مسکو را شکست داد و با فتح جام قهرمانی، سه گانهء این فصل را تکمیل کرد.

- فدراسیون جهانی تکواندو، زمان و مکان برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا را اعلام کرد که بر اساس آن، کشور اردن به دلیل شرایط مساعد در کنترل ویروس کرونا، روز‌های ۲۵ و ۲۶ آبان میزبان هوگوپوشان خواهد بود.

- سینا زامهران هافبک فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت ادامه بازی‌های فولاد در لیگ برتر را از دست داد.

- مسئول رسیدگی به اتهامات تاماش آیان - رییس پیشین فدراسیون جهانی اعلام کرد، در بررسی سرور‌های این فدراسیون نامه‌ای کشف کرده است که نشان از حضور وزنه برداران جمهوری آذربایجان با دوپینگ مثبت در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ می‌دهد. در این نامه وزیر ورزش آذربایجان از آیان برای تاخیر در اعلام دوپینگ و تعلیق وزنه برداران این کشور تشکر کرده است. جمهوری آذربایجان در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۳، ۲ نقره و ۳ برنز کسب کرده بود.

- فدراسیون فوتبال کویت به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا در منطقه آسیا، تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی را خواستار شد.‌ای اف سی اعلام کرده مسابقات انتهابی از ۱۷ مهر ماه دوباره آغاز خواهد شد و تیم کشورمان به ترتیب با هنگ کنک، کامبوج، بحرین و عراق دیدار خواهد کرد.

- فدراسیون فوتبال بنگلادش از ابتلای ۱۱ بازیکن تیم ملی فوتبال این کشور به ویروس کوید ۱۹ خبر داد. بنگلادش در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های قطر، افغانستان، عمان و هند همگروه است.

- رونالدو با دو گلی که در بازی دیشب برابر لیون در لیگ قهرمانان به ثمر رساند در ۴۶ بازی این فصل برای یوونتوس ۳۶ بار گلزنی کرد و رکوردی جدید از خود به ثبت رساند.

- رحیم استرلینگ - مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی هم با گلزنی در دیدار دیشب مقابل رئال تعداد گل‌های خود در ترکیب من‌سیتی را به عدد ۱۰۰ رساند. استرلینگ برای رسیدن به این رکورد در ۲۴۲ بازی به میدان رفته است.

- منچستر برای بازی با کپنهاگن در لیگ اروپا باید در زمین یک تیم دسته پایین در شهر کلن کمپ تمرینی خود را برپا کند که خوشایند سولسشر و یارانش نیست. بر اساس اعلام یوفا، ادامه لیگ اروپا به دلیل رعایت پروتکل‌ها به صورت متمرکز در آلمان برگزار می‌شود و از آنجا که تیم‌های بوندس لسگایی در حال آمادگی برای فصل آینده هستند، تیم‌های میهمان باید با امکانات ضعیف‌تر باشگاه‌های دسته چندم آلمان کنار بیایند.

- استن واورینکا هم امروز اعلام کرد در تنیس آزاد آمریکا شرکت نخواهد کرد. پیش از این بسیاری از چهره‌های تنیس جهان مثل نادال و اشلی بارتی هم اعلام کرده اند به دلیل شیوع کرونا در آمریکا حاضر به حضور در ایالات متحده نیستند.   *ایکر کاسیاس، پسر دوست داشتنی دروازه رئال و تیم ملی اسپانیا رسما بازنشسته شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* مسابقات بسکتبال حرفه‌ای ان بی‌ای با شکست تورنتو پیگیری شد... در ادامه این مسابقات که بصورت متمرکز در اورلاندو برگزار می‌شود، امروز تورنتو رپترز - تیم دومِ کنفرانس شرق با نتیجهء ۱۰۰ به ۱۲۲ مغلوب بوستون سلتیکس - تیم سومِ همین کنفرانس شد. در این بازی، جایلِن براون - فوروارد سلتیکس با ثبت ۲۰ امتیاز، ۶ ریباند و دو پاسِ گل، نقش زیادی در پیروزی تیمش داشت... در سایر بازی‌های امروز، ممفیس گریزلیز ۱۲۱ به ۹۲ اوکلاهما سیتی ثاندر را شکست داد، بروکلین نتس ۱۱۹ به ۱۰۶ مقابل ساکرامنتو کینگز به پیروزی رسید، فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۸ به ۱۰۱ از سدِ اورلاندو مجیک گذشت، سن آنتونیو اسپرز ۱۱۹ - ۱۱۱ بر یوتا جاز غلبه کرد و نیو اورلینز پلیکنز ۱۱۸ به ۱۰۷ برابر واشنگتن ویزاردز به برتری دست یافت. برچسب ها: اخبار ، مشروح ، خبر ورزشی ، خبر ورزشی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح خبر ورزشی خبر ورزشی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برگزار می شود لیگ قهرمانان لیگ برتر رقابت ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس، سپاهان و استقلال خوزستان، پیکان و آلومینیوم اراک، ملوان و هوادار، صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان، فولاد و تراکتور، استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر و تیم‌ها در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز دوشنبه

لیگ برتر ایران (پیکان - آلومینیوم اراک) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

لیگ حرفه‌ای امارات (اتحاد کلبا - الامارات) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر ایران (سپاهان - استقلال خوزستان) ساعت ۱۸:۱۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

لیگ برتر ایران (نساجی مازندران - پرسپولیس) ساعت ۱۸:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

لیگ برتر ایران (ملوان - هوادار) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

لیگ برتر ایران (صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

لیگ برتر ایران (فولاد - تراکتور) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

سری آ ایتالیا (سالرنیتانا - آتالانتا) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آپارات‌

لیگ برتر ایران (استقلال - ذوب آهن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

لیگ حرفه‌ای امارات (شباب الاهلی - شارجه) ساعت ۲۰:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ حرفه‌ای عربستان (الاهلی - الاهلی) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

سری آ ایتالیا (اودینزه - ناپولی) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ یک فرانسه (لیل - لئون) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (کریستال پالاس - منچستریونایتد) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750990

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم