Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@11:08:33 GMT

جوان 19 ساله آستارایی به 4 بیمار حیاتی دوباره بخشید

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۶۸۴

جوان 19 ساله آستارایی به 4 بیمار حیاتی دوباره بخشید

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا از اهدای اعضای بدن زنده‌یاد «امین بودش» جوان 19 ساله آستارایی به چهار بیمار قلبی، کلیوی و کبدی خبر داد.

نظام عباسی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا اظهار کرد: اعضای بدن زنده‌یاد «امین بودش» جوان ۱۹ ساله آستارایی که چندی‌پیش به دلیل تصادف دچار مرگ مغری شده بود با رضایت خانواده او به چهار بیمار قلبی، کلیوی و کبدی، حیاتی دوباره بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا، قلب این نام‌آور گیلانی به یک بیمار آقای ۵۵ ساله، کبد وی به یک بیمار خانم ۳۳ ساله و کلیه‌های ایشان به دو خانم ۵۱ و ۴۴ ساله در بیمارستان‌های رازی رشت و امام(ره) تهران اهدا شده است.

به گزارش فارس، این نخستین اهدای عضو در سال ۹۹ است که سال گذشته نیز اعضای بدن «شهریار حق‌بین» از اهالی روستای هولستون بخش مرکزی شهرستان آستارا نیز به بیماران نیازمند اهدا و تابلو یادمان ایشان با هدف ترویج فرهنگ اهدای عضو در زادگاهش با حضور مسؤولین استانی و شهرستان نصب شد.

انتهای پیام /۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان بهداشت تصادف کبد آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: آزمون سراسری در شهرستان پلدشت همزمان با سراسر  ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

 گنجی زاده در خصوصپلدشت  آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقاخواهند بود و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت : در اولین روز برگزاری کنکور سراسری نوبت اول ۱۴۰۳  تعداد ۳۰۹ نفر در حوزه های شهید باهنر و حجاب  با هم به رقابت پرداختند

 

 

دیگر خبرها

  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • برگزاری آزمون سراسری در پلدشت
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد