Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@07:25:49 GMT

رقابت ۱۸ داوطلب کرونایی در آخرین روز آزمون ارشد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۸۴۰

رقابت ۱۸ داوطلب کرونایی در آخرین روز آزمون ارشد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سنجش آموزش کشور ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: تعداد ۸۹ هزار و ۴۹۹ داوطلب در ۶۴ رشته امتحانی از صبح امروز شنبه ۱۸ مرداد رقابت خود را برای تصاحب صندلی‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی رقابت خود را آغاز کردند و دفترچه این آزمون عصر امروز منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد ۸۵ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد به ویروس کرونا مبتلا هستند که ۱۸ نفر آنها امروز در این آزمون رقابت خواهند کرد و ۶ نفرشان در تهران هستند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه روز گذشته دو نفر از همکاران این سازمان در بیمارستان مسیح دانشوری در آزمون فوق شرکت کردند، اعلام کرد: همچنین به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که مبتلا به بیماری کووید-۱۹ شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است.

وی تاکید کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ در ۲۳۶ حوزه امتحانی و ۸۰ شهرستان کشور برگزار می‌شود و پس از برگزاری آزمون نتایج اولیه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه داوطلبان در آزمون نیز دهه دوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

زرین افزود: گزینش اولیه و نهایی داوطلبان بر اساس نمره کل حاصل از ۸۰ درصد نمره آزمون و ۲۰ درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: کلید سئوالات آزمون کارشناسی ارشد روز دوشنبه 20 مردادماه در اختیار داوطلبان این آزمون قرار می گیرد.

انتهای پیام/

108 / 167 ارشد۹۹ آزمون کارشناسی ارشد فاطمه زرین آمیزی سازمان سنجش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، نوبت اول آزمون کارشناسی ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی برای ورود به دانشگاه در جلسه آزمون حضور یافته‌اند.

در حاشیه آغاز کنکور ۱۴۰۳ محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نیز عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نحوه برگزاری این آزمون، اعلام نتایج آن و ... توضیح داده‌اند که در ویدئوهای زیر می‌توانید ببینید:

کد خبر 847115 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم کنکور وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند