Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان روز شنبه در دیدار با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار و عید غدیرخم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید ایرنا محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه خبر گفت: ۱۷مرداد، سر فصلی تاریخی برای مطرح شدن تلاش و خدمات خبرنگاران برای جامعه است و اگرچه اصل در خبرنگاری انعکاس رویدادها بر مبنای رعایت بی‌طرفی است اما قطعا خبرنگاران در سراسر مصالح کشورشان را مبنا فعالیت قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خبرنگاران کسانی هستند که سرما و گرما، مشکلات اقتصادی و ناملایمات و بدرفتاری‌ها مانع از انجام رسالت آنها نمی‌شود.

امام جمعه آبادان گفت:رسالت خبرنگاران در تجلی و بیان نیازهای جامعه، پاسخگو کردن مدیران ، پیگیری مشکلات و مدیریت جامعه برای انجام یک حرکت بزرگ همچون انتخابات، پایداری امنیت کشور و بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای جامعه نمود پیدا می‌کند که کاری سنگین و قابل تقدیر و تحسین است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور با اشاره به بی‌تفاوتی مدیران شهری در پاسخگویی به مطالبات پر شمار مردم که هم از طریق رسانه‌ها و مسوولان و هم در فضای مجاری منتشر می‌شود گفت: هنگامی که مسئله‌ای در تریبون نماز جمعه مطرح می‌شود اگر با پردازش آن مطالبه مردم به درستی بیان شود آنگاه مطالبه معنا پیدا می‌کند اما متاسفانه هم صدایی در بحث مطالبات مردمی در آبادان وجود ندارد و همین موضوع بی‌تفاوتی مدیران در پاسخگویی به مطالبات را دامن می‌زند.

او با بیان اینکه رسانه‌ها در قبال دین نیز وظیفه و رسالتی دارند که ترویج فرزندآوری یکی از این وظایف است گفت: رسالت بعدی رسانه‌ها درباره نماز جمعه است که باید در جهت دعوت مردم به حضور در این آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تلاش کنند.

امام جمعه آبادان افزود: روز خبرنگار فرصت ارزشمند و گرانبهایی است برای پاسداشت مقام شامخ عالی انسان‌های فرهیخته که در راه روشن‌گری و آگاهی بخشی جان خودرا تقدیم کشور و انقلاب کردند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصحاب رسانه روزخبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان خوزستانی گروه‌های علوم ریاضی، زبان و هنر در مرحله اول کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در خوزستان گفت: عصر امروز ۵ هزار و ۸۹۷ داوطلب گروه علوم ریاضی و فنی در مرحله نخست آزمون سراسری شرکت کردند.

دکتر رحیم پیغان افزود: همچنین یک هزار و ۹۶۷ داوطلب گروه زبان خارجه و ۴ هزار و ۷۲ داوطلب گروه هنر در آزمون سراسری شرکت کردند. 

وی ادامه داد: در مرحله اول آزمون سراسری امسال که امروز و فردا جمعه برگزار می‌شود، بیش از ۷۱ هزار داوطلب با هم به رقابت می‌پردازند.

 

دکتر رحیم پیغان افزود: این داوطلبان در ۴۷ حوزه امتحانی و در گروه‌های علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، زبان‌های خارجه و هنر با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد:فردا جمعه نیز ۳۲ هزار و ۲۲۸ داوطلب گروه علوم تجربی در آزمون سراسری با هم به رقابت می‌پردازند

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد:مرحله دوم آزمون سراسری روز‌های ۶ و ۷ تیرماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان خوزستانی گروه‌های علوم ریاضی، زبان و هنر در مرحله اول کنکور
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • در جنگ روانی مُفت و مجانی نبازیم!
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور