Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر طالب ‌زاده درباره اینکه چه قدر به استراحت نیاز دارد تا درمان وی به طور کامل به نتیجه برسد گفت: حدود دو تا سه هفته دیگر نیاز دارم که استراحت کنم که در منزل استراحت خواهم کرد.

نادر طالب‌زاده درباره وضعیت جسمانی خود و ابتلا به کرونا طی چند وقت اخیر بیان کرد: خدا را شکر پنجشنبه ۱۶ مرداد از بیمارستان مسیح دانشوری مرخص شدم و اکنون در منزل در حال استراحت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره توصیه‌ها و پیگیری‌های پزشکان در این مدت گفت: پزشکان بیمارستان خیلی رسیدگی کردند و دکتر ولایتی شخصاً حضور داشتند. داروهای بیمارستان مسیح دانشوری بسیار موثر است که متاسفانه به این مرکز تخصصی و داروهایش کم توجهی شده است. این بیمارستان، گروه‌های تحقیقاتی بسیار خوبی دارد که به نتایجی هم رسیده‌اند اما تنها هستند و باید از آن‌ها حمایت شود. تلاش می‌کنم در همین زمینه در برنامه «عصر» موضوعاتی را مطرح کنم.

این مجری تلویزیونی درباره زمان بازگشت به برنامه «عصر» اظهار کرد: انشاالله از هفته آینده برنامه را روی آنتن می‌برم که تاریخ دقیق آن را باید هماهنگ کرد.

طالب‌زاده در پایان درباره اینکه چه قدر به استراحت نیاز دارد تا درمان وی به طور کامل به نتیجه برسد گفت: حدود دو تا سه هفته دیگر نیاز دارم که استراحت کنم که در منزل استراحت خواهم کرد.

/مهر 

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال

فردا جمعه مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، نادر کاشانی بازیکن اسبق تیم ملی بسکتبال  ایران روز سه شنبه دارفانی را وداع گفت و چهارشنبه مراسم تشییع او با حضور شماری از پیشکسوتان و رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.
همچنین مراسم ترحیم این پیشکسوت جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا 11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر تهران برگزار خواهد شد.

مرحوم نادر کاشانی از بازیکنان بزرگ ایران بود.
وی در بازی های آسیایی ۱۹۶۶، ۱۹۷۰, ۱۹۷۴ و جام ملت های آسیا ۱۹۷۳ مانیل عضو 
موثر تیم ملی بسکتبال ایران بود که ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ چشم از جهان هستی فروبست.
کاشانی متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۲۳ در محله فرهنگ تهران بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است