Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:30:58 GMT

آتش حریف آتشنشانان نشد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۳۱۳

آتش حریف آتشنشانان نشد

سید محمد میرجلیلی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: یک مورد حریق گسترده در شرکت بازیافت لاستیک‌های فرسوده در خارج از محدوده آتش نشانی یزد از سوی آتش نشانی اشکذر و مدیریت بحران استان یزد به این سازمان اعلام شد.

او افزود: با توجه به درخواست کمک صادر شده بلافاصله دو دستگاه خودرو (یک دستگاه خودروی اطفای حریق و یک دستگاه تانکر آبرسان) از شهرستان یزد به محل حادثه اعزام و به کمک خودرو‌های موجود در محل حادثه که از شهر‌های اشکذر، زارچ و میبد به محل رفته بودند شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرجلیلی اظهار داشت: به دلیل مسافت طولانی و دور بودن محل دپوی لاستیک‌های ضایعاتی از شهر و عدم وجود شیر‌های هیدرانت در محدوده کارخانه، خودرو‌های آتش نشانی جهت آبگیری با مشکلات زیادی مواجه بودند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یزد بیان کرد: این موضوع سبب شد روند اطفاء حریق به کندی پیش رود و زحمات زیادی را به نیرو‌های آتش‌نشانی حاضر در محل متحمل سازد.

میرجلیلی در پایان تصریح کرد: آتش نشانان بعد از چند ساعت تلاش حریق را اطفا و پس از پایان مراحل لکه گیری به عملیات خاتمه دادند و محل ایستگاه خود مراجعت کردند.
انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اطفاء حریق آتشنشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بوکان در این خصوص گفت : در پی  اعلام حادثه آتش گرفتن یک باب مغازه صافکاری بهمراه یک دستگاه خودروی وانت درون آن در خیابان استاد حقیقی این شهر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ و نیز ستاد فرماندهی سازمان به محل اعزام شدند.

قادری در ادامه افزود: متاسفانه با توجه به تاخیر در اعلام حادثه از سوی حاضرین به سازمان آتش شعله ور شده بود اما پس از رسیدن آتش نشانان فورا عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و مانع از پیشروی آن و افزایش  خسارات شدند.

وی  در پایان گفت: نبود خاموش کننده های دستی(کپسول آتش نشانی) در تعمیرگاه ها، مغازه ها و منازل و در داخل خودروها همواره باعث از دست رفتن زمان و گسترش خسارات بصورت جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد