Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@09:26:23 GMT

۲۰ سال حبس برای ۲ نظامی سابق آمریکا در ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۶۳۰

۲۰ سال حبس برای ۲ نظامی سابق آمریکا در ونزوئلا

به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، طارق ویلیام صعب، دادستان ارشد ونزوئلا در پیامی توییتری اعلام کرد، دو نیروی ویژه سابق آمریکایی به نام های لوک دنمان و آیران بری به مشارکت در عملیات سازماندهی شده چهارم مه که از سوی یک سرباز آمریکایی سابق دیگر برنامه ریزی شده بود و همچنان در آمریکاست، اذعان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان ارشد ونزوئلا نوشت: آنها به مسوولیت خودشان در قبال حقایق اذعان کردند. این پرونده با محاکمه ده ها متهم دیگر ادامه می یابد.

او جزئیات دیگری از این پرونده ها ارائه نکرد.

۲ نظامی سابق آمریکا

عملیات "گیدون" از کمپ های آموزشی در کلمبیا آغاز شد و دست کم هشت تن از سربازان شورشی کشته شدند و در مجموع ۶۶ تن دیگر زندانی شدند. جوردن گودرو، از نیروهای کلاه سبز سابق آمریکا که یک شرکت خصوصی امنیتی مستقر در فلوریدا را اداره می کند، مسوولیت این حمله ناکام را پذیرفته است.

دادستان های ونزوئلایی گفتند که دنمان و بری در اتهام توطئه، انتقال غیر قانونی تسلیحات و تروریسم گناهکار شناخته شدند. به دنبال این حادثه، ونزوئلا آمریکا را به حمایت از خوان گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا برای اجرای این حمله متهم کرد.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 کنکور 99 انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس ونزوئلا دادگاه نظامی آمریکایی طرح ترافیک 99 کنکور 99 انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس سابق آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله

سیدجواد میردوستی اظهار داشت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

به گزارش تسنیم، میردوستی گفت: سه متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.

 

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد. یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو برگزار شد/ تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای