Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:42:48 GMT

فرودگاه مهرآباد دوباره شلوغ شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۷۴۸

فرودگاه مهرآباد دوباره شلوغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: همزمان با آغاز تعطیلات عید سعید غدیر آمار پروازها و جابجایی مسافران در فرودگاه قدیمی شهر با افزایش چشمگیر به بیش از ۳۵۰ پرواز در روز و جابجایی ۳۵ هزار و ۷۰۰ مسافر رسید.

این فرودگاه می‌افزاید: مهرآباد در روز ۵ شنبه و بعد از مدتها یک روز پر ترافیک را گذارنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس میزان اعزام و پذیرش مسافر از فرودگاه قدیمی پایتخت در روز ۱۵ مرداد با ۱۸۰ پرواز ورودی و ۱۷۷ پرواز خروجی به ۳۵۷ پرواز رسید.

با این میزان نشست و برخاست هواپیما در روز گذشته به صورت تقریبی ۳۵ هزار و ۷۰۰ نفر در یک روز جابجا شدند.

در شرایط عادی و قبل از منع سفر به دلیل شیوع ویروس «کرونا»، روزانه بیش از ۳۵ هزار مسافر از فرودگاه مهرآباد جابجا می‌شدند و آمار جابجایی در روز گذشته به قبل از دوران کرونا بازگشت.

گفتنی است همزمان با گسترش شیوع کرونا در جهان، پروازها در فرودگاه مهرآباد تهران به یک سوم کاهش یافته بود؛ فروردین امسال آمار جابجایی مسافران به عدد ۵ تا ٧ هزار نفر کاهش یافته بود و تعداد پروازها نیز در برخی روزها تا ۱۰۰ مورد می‌رسید.
 

کد خبر 4993623

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه مهرآباد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ویروس کرونا بورس قیمت دلار قیمت طلا وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت بانک مرکزی ایران ایالات متحده آمریکا سهام عدالت بازار سهام وام ودیعه مسکن شاخص کل بورس تولید نفت بانک مرکزی فرودگاه مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین