Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: «هادی قبیسی» نویسنده و تحلیلگر لبنانی، جریان موسوم به «۱۴ مارس» به رهبری «سعد الحریری» را به گمراه کردن افکار عمومی متهم کرد.

او به وبگاه المعلومه گفت که درخواست‌هایی که از امانوئل مکرون می‌شود و از سوی برخی نزدیکان حریری به زبان جاری می‌شود با هدف ایجاد آشوب علیه حزب‌الله است.

قبیسی با بیان اینکه فعالان صفحات مجازی حامی الحریری شروع به نشر اخبار کذب علیه حزب‌الله با جهت گمراه کردن افکار عمومی کرده‌اند؛ افزود: «رئیس‌جمهور فرانسه هیچ سخن و درخواستی مرتبط با خلع سلاح مقاومت در لبنان نداشت و مطالب گفته شده اوهامی است که برخی افرادی که طمع قدرت دارند، آن‌ها را ایجاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این تحلیلگر لبنانی همچنین گفت که سید حسن نصرالله از سفر اخیر امانوئل مکرون استقبال کرده و رئیس‌جمهور فرانسه هیچ درخواستی در ارتباط با خلع سلاح مقاومت در لبنان نداشت.

از ساعات ابتدایی انفجار مهیب بیروت که تا کنون ۱۵۴ کشته و بیش از ۶۰۰۰ زخمی در پی داشته است، جریان ضد مقاومت در تلاش برای ماهیگیری از این آب گل آلود برآمده است. «بهاء الحریری» برادر سعد الحریری، روز گذشته مدعی شد که انبار شماره ۱۲ که حاوی مواد نیترات آمونیوم بود، به حزب‌الله تعلق داشت.

سید حسن نصرالله شب گذشته در سخنانی هرگونه ارتباط حزب‌الله با این بندر را تکذیب کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: نویسنده لبنانی سعد الحریری حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، مجاهدان ما بعد از ظهر امروز-شنبه-ساعت ۳:۳۰ دقیقه پایگاه صهیونیستی الرادار در مزارع اشغالی شبعا را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که امروز ساعت ۲:۱۰ دقیقه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه الراهب را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی در لبنان صبح امروز نیز سربازان ارتش اشغالگر را در حالی که در داخل مقر «بیاض بلیدا» در حال فعالیت بودند، با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت آنها انجام شده است.

حزب‌ الله لبنان یک روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز همواره پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار داده و خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد کرده است.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین