Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@18:37:17 GMT

گل علیرضا جهانبخش کاندیدای جایزه بهترین گل فصل

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۵۱۶

گل علیرضا جهانبخش کاندیدای جایزه بهترین گل فصل

گل جهانبخش به چلسی، کاندیدای گل فصل لیگ برتر انگلیس شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وب سایت رسمی لیگ برتر انگلستان، در یک نظرسنجی از کاربرانش در خواست کرد تا درخصوص انتخاب بهترین گل فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ لیگ جزیره نظرات خودشان را اعلام کنند. در این فهرست، ۹ گل از بهترین گل های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس انتخاب شده که گل علیرضا جهانبخش به چلسی نیز در میان کاندیداهای کسب عنوان بهترین گل فصل لیگ جزیره دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فهرست، ۲ گل از کوین دی بروینه در دیدارهای منچسترسیتی در مقابل نوریچ سیتی و نیوکاسل و یک گل از سون هیونگ مین بازیکن کره ای تاتنهام در دیدار مقابل برنلی نیز دیده می شود.

در این فهرست علاوه بر دی بروینه و سون هیونگ مین، بازیکنانی نظیر: هاروی بارنس از لسترسیتی، موسی جنپو از ساوتهمپتن، متیو لانگ استاف از نیوکاسل، ماتیج ویدرا از برنلی، برونو فرناندز از منچستر یونایتد در کنار گل علیرضا جهانبخش به چلسی در میان نامزدهای کسب جایزه بهترین گل فصل لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

 

 

فهرست کامل نامزدهای زیباترین گل فصل انلستان به شرح زیر است:

۱- گل هاروی بارنس برای لسترسیتی در بازی مقابل شفیلدیونایتد در ماه آگوست
۲- گل موسی جنپو برای ساوتهمپتون مقابل شفیلدیونایتد در ماه سپتامبر
۳- گل متئو لانگ‌استاف برای نیوکاسل مقابل منچستریونایتد در ماه اکتبر
۴- گل کوین دی‌بروینه برای منچسترسیتی مقابل نیوکاسل در ماه نوامبر
۵- گل سون‌هیونگ‌مین برای تاتنهام مقابل برنلی در ماه دسامبر
۶- گل علیرضا جهانبخش برای برایتون مقابل چلسی در ماه ژانویه
۷- گل ماتی ویدرا برای برنلی مقابل ساوتهمپتون در ماه فوریه
۸- گل برونو فرناندس برای منچستریونایتد مقابل برایتون در ماه ژوئن
۹- گل کوین دی‌بروینه برای منچسترسیتی مقابل نوریچ در ماه جولای
این نظرسنجی تا روز دوشنبه ساعت ۱۸ به وقت محلی ادامه دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس علیرضا جهانبخش برونو فرناندز برونو فرناندز سون هیونگ مین علیرضا جهانبخش کوین دی بروین لیگ برتر انگلیس گل علیرضا جهانبخش بهترین گل فصل دی بروینه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»

پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کورتی دا سوگنی» کشور ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این پویانمایی ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشورهای ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویاهای شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویاهای اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم‌ کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟