Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در کردستان در دیدار مسوولان هیات‌های مذهبی کردستان گفت: شما نقش اثرگذاری در برگزاری اعیاد و شهادت‌ها و سایر مناسبت‌های مذهبی دارید و باید در این شرایط کرونایی با رعایت توصیه‌ها و سیاست‌های نظام اسلامی و ستاد کرونا، برنامه‌های ایام محرم، صفر و اربعین حسینی را برگزار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کار کردن برای مردم توسط هیات‌های مذهبی همان ارتباط حضوری است که محبت، مودت، عشق و همدلی را فراگیر می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با تفسیر آیات قرآن و مصداق این آیات در شان امیر مومنان علی (ع) و بزرگداشت اعیاد بویژه عید غدیر، از هیات‌های مذهبی خواست در ایام شادی اهل بیت (ع) زمینه نشاط معنوی در جامعه را فراهم کرده و با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی فعالیت کنند.

او یادآور شد: وجود رهبری در جامعه اسلامی که با اقتدار تمام بزرگترین مستکبران را به خاک انداخته و رسوا کرده یک نعمت بوده و لازم است در این برهه از زمان مطیع امر معظم‌له باشیم و بیشتر از سایرین توصیه‌ها و سیاست‌های نظام اسلامی و شرایط ستاد کرونا را در برنامه‌های پیش‌رو بویژه ایام محرم، صفر و اربعین حسینی رعایت کنیم.

آیت‌الله حسینی شاهرودی گفت: برخی شادی‌ها که با موسیقی کذایی ایجاد می‌شوند نمی‌تواند در ایجاد شادی و نشاط در فرد اثرگذار باشد و به مرور منجر به غم خواهد شد، اما شادی‌هایی که منجر به نشاط اجتماعی شوند در همین ولادت‌ها و اعیاد است که نمود پیدا می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: هیات‌های مذهبی با پرداختن به برگزاری جشن و شادی در اعیاد و ولادت‌ها نشاط اجتماعی به وجود می‌آورند و قطعا ایجاد نشاط اجتماعی به جامعه امید و جان می‌دهد و آن را فعال و پویا می‌کند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم و صفر ویروس کرونا هیات های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با پنجشنبه (۶ اردیبهشت) محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیران استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میک نند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف شده است.

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست