Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی کشور با بیان اینکه افزایش قیمت بسته‌های اینترنت خلاف قانون است، گفت: قیمت‌ها باید سریع‌تر به حالت قبل بازگردد تا هزینه مضاعفی بر دوش مردم وارد نشود. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو حسین نوش‌آبادی، عضو کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی کشور در گفت‌وگوی تلفنی با آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: هزینه بالای استفاده از اینترنت با توجه با گره خوردن کسب و کار و حتی آموزش مردم به این بستر، جزو مسائل معیشتی و مهم برای جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تخلف اپراتور‌ها در محدود کردن بسته‌ها و در نتیجه، بالارفتن هزینه‌های مردم، چیزی نیست که قابل اغماض باشد.

عضو کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی کشور با اشاره به اینکه هر روز شاهد پیام‌های متعدد اعتراض‌آمیز از سوی مردم نسبت به افزایش قیمت اینترنت هستم، گفت: وظیفه دارم نگرانی و دغدغه مردم و کاربران را به گوش شما برسانم؛ نگذارید در شرایط کرونا و افزایش استفاده کاربران از فضای مجازی، هزینه مضاعفی بر دوش مردم وارد شود.

نوش‌آبادی تصریح کرد: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و باتوجه به رویکرد ستاد ملی کرونا مبنی بر تقویت آموزش‌های مجازی، نیاز دانش‌آموزان به اینترنت افزایش پیدا می‌کند و باید هرچه سریع‌تر قیمت‌ها و بسته‌ها به حالت قبل بازگردد تا فشار مالی روی خانواده‌ها کمتر شود.

اجازه نمی‌دهیم هزینه مضاعفی بر دوش مردم وارد شود

آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این گفتگو تأکید کرد: علاوه بر ارسال پرونده تخلفات اپراتور‌ها به تعزیرات در دولت پیرامون بالابردن سقف جریمه اپرتور‌ها مصوبه‌ای داشتیم تا تنبیه‌ها، عبرت‌آموز باشد و اصرار بر این است که هزینه‌های اضافه‌ای که از مشترکین کم شده با پیگیری رگولاتری به مردم بازگردد.

وی افزود: پرونده تخلف اپراتور‌ها پیگیری می‌شود و اجازه نمی‌دهیم در شرایط کرونایی و افزایش استفاده کاربران از فضای مجازی، هزینه مضاعفی بر دوش مردم وارد شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: طبق آمار بورس، اپراتور همراه اول در یک سال گذشته  سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سود داشته و نمی‌شود به بهانه بالارفتن هزینه‌ها مردم را تحت فشار قرار داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارتباطات اینترنت قیمت فضای مجازی بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • سیاست‌های خلاف تولید، بازنگری شود
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست