Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مائوریتزیو ساری پس از یک سال از سمت خود در یوونتوس اخراج شد.
به گزارش آریا، مائوریتزیو ساری پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا، از سمت خود برکنار شد. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس، مائوریتزیو ساری سرمربی این باشگاه از کار برکنار شد. یوونتوس از مائوریتزیو ساری که به همراه این تیم موفق به کسب نهمین عنوان قهرمانی متوالی در سری آ شد و برگی از تاریخ باشگاه را نوشت، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از مائوریتزیو ساری، فابیو پاراتیچی نیز ممکن است از یوونتوس اخراج شود. ناکامی یوونتوس مقابل لیون در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد مائوریتزیو ساری شغلش در یوونتوس را از دست دهد. به نقل از اسکای ایتالیا؛ آندره آ آنیلی تصمیم به ایجاد یک انقلاب را در یوونتوس گرفته است. پس از اخراج ساری از سوی باشگاه یوونتوس، حالا فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس در خطر اخراج از این باشگاه قرار دارد. در صورت جدایی فابیو پاراتیچی از یوونتوس، انتظار می رود فدریکو کروبینی به عنوان مدیر ورزشی بیانکونری برگزیده شود. کروبینی، دستیار مورد اعتماد پاراتیچی در یوونتوس است.
حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی، کاسه صبر آندره آ آنیلی را لبریز کرد. مائوریتزیو ساری با وجود کسب قهرمانی سری آ، از هدایت یوونتوس برکنار شد و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس که حامی بزرگ ساری بود نیز در آستانه جدایی از یووه قرار دارد. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، پس از اخراج مائوریتزیو ساری از یوونتوس، حالا این باشگاه در پی استخدام سرمربی جدیدی است. سیمونه اینزاگی گزینه اصلی هدایت یوونتوس است و نامش فصل گذشته نیز در میان گزینه های سرمربیگری یووه وجود داشت اما یوونتوس برای جذب اینزاگی باید با لاتزیو به توافق برسد. دیگر گزینه که شاید یک سورپرایز باشد، آندره آ پیرلو است. پیرلو که اخیرا هدایت تیم زیر 23 سال یوونتوس را برعهده گرفت، ممکن است خیلی زود به تیم اصلی بیاید و سرمربی بیانکونری شود.
جانلوکا دی مارتزیو نیز گزارش داده یوونتوس در حال سپری کردن ساعات مهمی است. پس از حذف برابر لیون، مدیران یوونتوس در حال ارزیابی ادامه دادن همکاری با ساری یا اخراج او هستند. مائوریتزیو ساری عملا در خطر اخراج از یوونتوس است. در صورت اخراج ساری، سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو تنها گزینه جدی هدایت یوونتوس است. بیانکونری فصل گذشته نیز در نظر داشت سیمونه اینزاگی را استخدام می کند. هدف یوونتوس از استخدام سیمونه اینزاگی، ایجاد ثبات از نظر نظر فنی و تاکتیکی و البته درست کردن جو رختکن این تیم است. ساری با برخی از بازیکنان مهم و کلیدی یوونتوس رابطه خوبی نداشت. فصل جدید سری آ به زودی آغاز می شود و بیانکونری باید به زودی سرمربی فصل آینده خود را بشناسد. باشگاه یوونتوس  در راستای بهبود روند وضعیت انقلابی که فصل گذشته در تیم انجام شد، به دنبال ارزیابی های مهم است.
پیرلو، سرمربی جوان فوتبال ایتالیا گفت برای رسیدن به جایگاه زیدان و گواردیولا، باید تجربه کسب کرد: هرگز به مدیریت یک باشگاه فکر نکردم چون دوست داشتم همیشه در زمین چمن باشم. به بازیکنانم خواهم گفت که بازی برای یوونتوس چه معنایی دارد. از قبول این مسئولیت خوشحالم و حس سرزندگی می کنم. مسیر سرمربیگری پپ گواردیولا و زین الدین زیدان؟ هر کسی دوست دارد همان مسیری را طی کند که آن ها طی کردند اما شما باید برای رسیدن به آن جایگاه زحمت بکشید و تجربه کسب کنید. من معتقدم که مسیر درستی را آغاز کرده ام. نسل من اشتیاق زیادی برای فوتبال بازی کردن داشت و خیلی از آن ها سرمربی شدند. ما سخت کوش و باانگیزه هستیم که در شادی و لحظات سخت به مسیرمان ادامه می دهیم. این همان انگیزه ای است که باعث می شود ما رو به جلو حرکت کنیم.
پیرلو چندی قبل به عنوان سرمربی تیم زیر 23 سال یوونتوس انتخاب شد و همان وقت نیز در رسانه ها عنوان شد او در حال آماده شدن برای پذیرش هدایت تیم اصلی است، اما اتفاقات اخیر ممکن است زودتر از موعد انتظار او را به نیمکت یوونتوس برساند. همچنین از دیگر گزینه ها می توان از لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق اینتر نام برد که در حال حاضر بیکار است و می تواند خیلی سریع با بیانکونری به توافق برسد. علیرغم علاقه شدید یوونتوس به زین الدین زیدان، به نظر نمی رسد رئال مادرید حتی یک درصد هم تمایلی به قطع همکاری با این سرمربی موفق فرانسوی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مائوریتزیو ساری یوونتوس سیمونه اینزاگی آندره آ پیرلو مائوریتزیو ساری سیمونه اینزاگی فابیو پاراتیچی هدایت یوونتوس آندره آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟

مذاکرات بایرن مونیخ و رالف‌ رانگنیک به صورت جدی پیگیری می‌شود تا این مربی فصل بعد هدایت باواریایی‌ها را بر عهده بگیرد.

به گزارش ایسنا، مذاکرات بایرن مونیخ با رالف‌ رانگنیک شروع شده است و این مربی نیز تمایلش را برای هدایت بایرن برای فصل بعد نشان داده است. آن طور که بیلد خبر داده است، قرارداد سرمربی فعلی تیم ملی اتریش تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد.

این روزنامه آلمانی همچنین نوشته است که مذاکرات بین بایرن‌ و سرمربی فعلی اتریش امروز چهارشنبه پی گرفته خواهد شد. از جمله جزئیاتی که باید درباره‌شان توافق صورت گیرد، رقم فسخ قرارداد رانگنیک با فدراسیون فوتبال اتریش است.

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن‌، درباره انتخاب سرمربی جدید باواریایی‌ها گفت: ما ایده‌های خود را داریم و می‌خواهیم آنها را اجرایی کنیم. من با آرامش همه چیز را پیش می‌برم و تمام کارها طبق برنامه پیش می‌رود.

ابرل درباره اختلاف نظر هوینس و توخل نیز گفت: برای من فقط یک چیز مهم است و آن هم بایرن مونیخ است و توماس توخل همه تلاشش را برای بایرن انجام می‌دهد. این چیزی است که برای من مهم است.

اولی هوینس در روزهای گذشته نظرات انتقادی‌اش را درباره توخل بیان و این مربی ۵۰ ساله را متهم کرد که به جای پیشرفت، فقط فکر خرید بازیکن جدید است.

رانگنیک، گزینه سوم بایرن

بایرن‌ مونیخ ابتدا به دنبال به خدمت گرفتن ژابی آلونسو بود ولی این مربی جوان در لورکوزن ماندنی شد. در ادامه یولیان ناگلزمان که دیگر گزینه مونیخی‌ها بود اعلام کرد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ در تیم ملی آلمان ماندنی شده است. به‌تازگی رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که رانگنیک بهترین گزینه برای جانشینی توخل است و می‌توان انتظار داشت که این هفته پیوستن او به بایرن نهایی شود.

ابرل سه شنبه‌شب و در جریان دیدار بایرن‌ مونیخ و رئال‌ مادرید در پاسخ به این سوال که آیا رانگنیک تمایلش را برای حضور در بایرن اعلام کرده است یا خیر پاسخ داد: هر وقت چیزی رسمی شد، اعلام خواهیم کرد.

بایرن‌مونیخ شنبه در بوندسلیگا برابر اشتوتگارت قرار خواهد گرفت و در ادامه برای دیدار برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مادرید سفر خواهد کرد تا برابر رئال‌ مادرید قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!