Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:25:01 GMT

تاکید امام جمعه اهواز بر لزوم عزل مدیریت هفت تپه

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۹۳۲

تاکید امام جمعه اهواز بر لزوم عزل مدیریت هفت تپه

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد روز شنبه در جمع کارگران هفت تپه مقابل فرمانداری شوش افزود: خوزستان شرکت‌های مشابه هفت تپه و روستا‌هایی نظیر غیزانیه زیاد دارد که دلیل آن نبود مدیران لایق و توانمند است.

وی با تاکید بر اینکه نیازی به اعزام مدیران از خارج از استان خوزستان نداریم، اظهارداشت: هفت تپه سال‌ها به عنوان قطب تولید نیشکر باعث افتخار استان خوزستان بود، ولی برخی افراد این کارخانه را با قیمت بسیار ناچیز به بخش خصوصی واگذار و شرکت و کارگران آن را دچار مشکل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه کارگران این شرکت برای دریافت حقوق خود هر ماه باید کف خیابان بیایند، گفت: مسوولان باید با نشان دادن صداقت خود اعتماد مردم را بدست آوردند.

وی خطاب به دولتمردان و نمایندگاه مجلس گفت: ما مردم خوزستان ماه‌ها است که با مشکل آب و فاضلاب دست و پنجه نرم می‌کنیم و کارخانه‌های ما بدلیل ناتوانی مدیران به سمت تعطیلی می‌روند.

امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم افزایش نظارت‌ها بر شرکت‌ها و کارخانه‌ها افزود: استان خوزستان منابع زیرزمینی و کشاورزی زیادی دارد و بخش عمده‌ای از انرژی کشور را تامین می‌کند لذا سزاوار نیست مردم آن با مشکل بیکاری مواجه باشند.

کارگران هفت تپه در این تجمع خواستار رسیدگی به مطالبات صنفی خود شدند و اعلام کردند تا رسیدن به مطالبات خود به ویژه خلع ید بخش خصوصی به اعتراض و اعتصاب ادامه خواهند داد.
شرکت هفت تپه از سال ۹۴ به بخش خصوصی واگذار شد و از آن به بعد شاهد تجمعات مختلف بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 کنکور 99 انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس امام جمعه اهواز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کارگران هفت تپه کشت و صنعت هفت تپه طرح ترافیک 99 کنکور 99 انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است

امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: سنندج مرکز دین و عرفان و شهر مسجد و مناره و زادگاه بابا مردوخ‌ها، اردلانی‌ها و در مجموع جوانمردان و شیرزنانی است که نام پر آوازه آنها همواره بر تارک تاریخ درخشیده است.

امام جمعه اهل سنت سنندج با تبریک هفته کار و کارگر، تصریح کرد: کارگران تلاشگران به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید هستند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام در مورد کارگران می‌فرمایند، قبل از خشک شدن عرق کارگران حق و حقوق‌شان را پرداخت کنید، افزود: توجه پیامبر مکرم اسلام به افرادی که نقش مهمی در به حرکت درآوردن چرخ‌های توسعه و تولید دارند نگاه از جایگاه ویژه آنان دارد.

وی تصریح کرد: امنیت کشور، امنیت مردم، اجرای عدالت، رسیدگی به مشکلات، ایجاد اشتغال برای جوانان از مسائل بسیار مهمی است که خوشبختانه در کشور ما توجه خاصی به آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: دولت سیزدهم به بهترین شیوه توان خود را در مسیر رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان گذاشته و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.

وی بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در شعار امسال از عبارت «جهش تولید با مشارکت مردم» استفاده کردند.

امام جمعه سنندج در ادامه به وضعیت مردم فلسطین و غره هم گریزی زد و گفت: از یک سو شهادت بی‌شمار مسلمان و زخمی شدن تعداد زیادی زن، مرد و کودک در فلسطین اشغالی یک درد بزرگ است و بی‌تفاوتی سران و ممالک اسلامی و مجامع بین‌الملل درد بزرگتر است.

وی تصریح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این ظلم عظیمی که به مردم مسلمان و بی‌گناه غزه صورت می‌گیرد جای سوال دارد باید به حال آینده بشریت گریست.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن