Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رسول پناه که با وسوسه دریافت جام در جشن قهرمانی سرخ‌ها به تیتر یک رسانه‌های ورزشی تبدیل شده بود، حالا با صحبت‌های عجیب خود در برنامه شب‌های فوتبال مورد توجه قرار گرفته است. رسول پناه در صحبت‌هایی که به صورت تصویری انجام داده است، صحبت‌های خود را با وعده مشخص شدن هیئت مدیره پرسپولیس در هفته آینده آغاز کرد، اما خیلی زود حرف به پرونده برانکو ایوانکوویچ، پنجره نقل و انتقالاتی و ماجرا‌های قرارداد بازیکنان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسول پناه در مورد پرداخت مطالبات برانکو گفت: «ما مطالباتی داشتیم در فیفا در حدود ۴۳۰ هزار یورو که پرونده آقای زلاتکو و ایگور را از طرق مطالباتمان در فیفا پرداخت کردیم که این را فیفا امروز هم تائید کرد. چون ما در پرونده چوک، گابریل و نیلسون را هم به این شکل پرداخت کردیم.»

او در ادامه با اشاره به دیگر پرداختی‌ها عنوان کرد: «ما از بحث انتقال آقای بیرانوند ۵۱۵ هزار دلار منبع درآمدی داشتیم و پرداخت کردیم و این را به حساب آقای برانکو در عمان واریز کردیم و پرداختی جداگانه ۲۳۰ هزار یورویی را هم پرداختیم که در مجموع به مبلغ ۸۵۰ هزار یورو رسید.» جالب این که مجموع رقم ۵۱۵ هزار دلار (حدود ۵۰۰ هزار یورو) و ۲۳۰ هزار دلار به کمتر از رقم اعلامی می‌رسد و مشخص نیست که باقی مانده رقم را رسول پناه به چه شکلی محاسبه کرده است.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیسی‌ها در بخش دیگری از صحبت هایش درباره پرونده برانکو توضیح داده است: «مسئله این است که در رابطه با بحث آقای برانکو ما از عمان پرداخت کردیم و روز یکشنبه در حساب خواهد نشست. حسابداری فیفا هم این را تائید کرد و نامه‌ای را هم به باشگاه پرسپولیس فیفا فرستاد و حاضرم نامه را هم برای هواداران قرائت کنم.» رسول پناه سپس نامه را خواند: به موضوع فوق اشاره می‌کنیم. تائید می‌کنیم نامه‌ای در تاریخ ۵ آگوست پرسپولیس واصل شد و نامه ۲ آگوست برانکو را هم تائید می‌کنیم و برای هر دو طرف می‌فرستیم. متوجه شدیم بدهکار به اطلاع ما رسانده که علی الظاهر بدهکار سعی در اجرای تعهدات خود دارد.

وی افزود: «از طرف دیگر ما از مکاتبات طلبکار متوجه شدیم که دریافت مبلغ کل ۷۷ هزار ریال عمان برابر با ۱۳۳ هزار یورو به تائید ایشان رسیده، اما اختلافات طرفین حل نشده چرا که رقم فوق الذکر کل رقم را پوشش نمی‌دهد. باتوجه به موارد فوق به اطلاع طرفین می‌رساند که روند کمیته انضباطی را تا پایان ادامه خواهند داد و از طلبکار درخواست می‌شود که فیفا را در جریان پرداخت‌ها قرار دهند.»

نکته این که مهلت پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو سه روز پیش به پایان رسید و حالا رسول پناه وعده داده که پول فردا در حساب برانکو خواهد نشست. همچنین از طرف دیگر پرسپولیس تازه بخشی از این بدهی را تامین کرده و باتوجه به عدم توافق با برانکو، هیچ بعید نیست که حکم به زودی صادر شود. در بخشی از این نامه که عضو هیئت مدیره قرمز‌ها خواند، هیچ مدرکی دال بر تائید پرداخت از حساب فیفا وجود ندارد.

رسول پناه با تائید این موضوع به خطر محرومیت نقل و انتقالاتی از بین نرفته، گفت: «نمی‌توانیم بگوییم صددرصد، اما ما حسن نیتمان را به فیفا و آقای برانکو نشان دادیم که در حال پرداخت هستیم. ما به جز بحث برانکو، مشکلات مالی دیگری داریم از جمله بحث پرداخت به خارجی‌ها که دیروز انجام دادیم. ما بودجه‌ای برای بازیکنان جدید تخصیص دادیم وگرنه اگر می‌خواستیم کلا پرداخت کنیم مشکلاتی به وجود می‌آمد. در چند روز آینده باتوجه به منابعی که داریم، قطعا پرداخت خواهیم کرد.»

بخش عجیب دیگر حرف‌های رسول پناه جایی است که ادعا می‌کند پرداختی به بشار رسن به عدد ۹۲ درصد رسیده است: «در رابطه با بشار رسن باید اعلام کنیم که ایشان یکی از بازیکنان با اخلاق پرسپولیس از عاشقان پرسپولیس هستند. قبلا در حق او بی مهری شد و مطالبات او را دیر پرداخت کردند و آنطور که در شانش بود با او رفتار نشد. ما در اولین کار مطالبات او را تا ۹۲ درصد پرداخت کردیم و انشالله سعی می‌کنیم با او همکاری کنیم و قطعا این انجام خواهد شد.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهدی رسول پناه پرسپولیس فوتبال برانکو فیفا پارسی خبر پرداخت کردیم هزار یورو رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری

به گزارش خبرنگار مهر، سیدهادی مصطفوی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تشریح جرم شناسی در طرح جامع شهری، عنوان کرد: یکی از موضوعات در حوزه پیشگیری، بحث محلات بی‌دفاع است؛ برای مثال در بحث نورپردازی زمانی که معبر یا پارکی از لحاظ نورپردازی ضعیف باشد آن محل مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرایم می‌گردد.

وی افزود: در صورت بروز یک جرم باید سریع‌ترین اقدامات در جهت تصحیح فرآیندهای منجر به وقوع آن صورت پذیرد و طبق «نظریه پنجره‌های شکسته» وقوع جرم مانند شکستن پنجره در یک محیط است و در صورتی که اقدامی درخصوص تعویض پنجره شکسته صورت نگیرد، سایر پنجره‌ها نیز مستعد شکستن می‌شوند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با اشاره به طرح شهرسازی و طرح جامع شهری، گفت: یکی از مسائل و آسیب‌ها این است که در تثبیت طرح جامع در کمیسیون ماده ۵، نظر مجموعه قضائی و انتظامی کسب نمی‌شود و یا در منطقه‌ای احداثِ واحدهای مسکونی دو طبقه مصوب می‌شود اما بعد از آن پروانه ساختِ واحدِ چند طبقه صادر می‌شود.

مصطفوی ابراز کرد: در حالی که در طرح اولیه مستحدثات با توجه به کوچه ۶ یا ۸ متری لحاظ گردیده بوده که تغییرات بعدی منجر به تراکم جمعیتی و تعارض منافع می‌شود و این مسئله خود زمینه‌ساز بروز جرایم گوناگونی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع همدان به تصویب رسیده و ما قرار نیست آن را تغییر دهیم، عنوان کرد: در طرح تفصیلی لازم است، پیوست‌های فرهنگی، انتظامی و امنیتی رعایت شود؛ لذا هدف کنونی این است که آسیب‌شناسی‌های لازم صورت پذیرد و نظر نیروی انتظامی در خصوص شناسایی‌های صورت گرفته از سوی این نهاد درخصوص جرایم شایع در هر منطقه استفاده شود، تا در طرح تفصیلی اقدامات مناسبی در جهت کاهش چالش‌های هرمنطقه انجام پذیرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان بیان کرد: با یک نگاه جرم‌شناسانه و فنی باید دید در یک منطقه که قرار است طرح تفصیلی و جامع انجام شود، قرار است رفاه را برای شهروندان و ساکنان آن منطقه به ارمغان بیاورد؟ یا اینکه منجر به مشکلات و تعارض منافع شود؟ از همه مهمتر باید به پیوست‌های فرهنگی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) توجه شود.

مصطفوی عنوان کرد: اساساً در برخی از مناطق همدان طرح جامع و تفصیلی انجام نشده و در این مناطق براساس همین کمبودها و نقصان‌ها نرخ جرایم بالا است.

وی گفت: دستگاه قضائی و انتظامی این آمادگی را دارد که نقطه نظرات خود را در طرح فوق در جلساتی که با این موضوع برگزار می‌شود اعلام دارد تا کار به صورت بهتری پیش برود.

در ادامه جلسه نمایندگان مسکن و شهرسازی به توضیح طرح جامع و تفصیلی پرداختند و نمایندگان نیروی انتظامی نیز جرایم و آسیب‌های شناسایی شده در هر منطقه را بصورت نقطه‌ای تشریح کردند.

کد خبر 6094803

دیگر خبرها

  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری