Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، انفجار تروریستی در «موگادیشو»، پایتخت سومالی به کشته شدن حداقل ۸ سرباز ارتش این کشور منجر شد.

گفته شده این انفجار بر اثر عملیات انتحاری یک فرد در دروازه ورودی پایگاه نظامیان سومالیایی صورت گرفته است.

بر اثر این انفجار حداقل ۱۴ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شاهدان عینی اعلام کرده‌اند که پس از انفجار، نظامیان اقدام به شلیک کردند که فضای منطقه پر از دود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال گفته شده احتمال افزایش تعداد تلفات این انفجار بسیار زیاد است.

از سوی دیگر کمتر از یک ساعت پس از انفجار مهیب سومالی، گروه تروریستی الشباب به عنوان شاخه القاعده در این کشور مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

الشباب در بیانیه‌ای در این ارتباط با تائید انجام عملیات مذکور توسط اعضای این گروه، گفته است که عملیات مذکور ضربه‌ای سهمگین به ارتش سومالی بوده است.

کد خبر 4993696

منبع: مهر

کلیدواژه: انفجار تروریستی گروه تروریستی الشباب سومالی موگادیشو ایالات متحده آمریکا لبنان رژیم صهیونیستی عراق انفجار بیروت ویروس کرونا دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران روسیه فلسطین حزب الله لبنان امارات متحده عربی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از حمله دیگری خبر داد که به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست انجام داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای واکنش به حمله های رژیم صهیونیستی به روستاهای استوار و منازل غیرنظامیان به ویژه کشتار حنین که به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6087758

دیگر خبرها

  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید