Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سیامک امیرخیزی  رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقیگفت: این اقدام در راستای تقدیر از کادر درمان انجام شد که با از جان گذشتگی برای تامین سلامتی جامعه تلاش می‌کنند.

او  افزود: تقدیر از تعدادی از کادر درمان آرزوی قلبی ما بوده و با این اقدام خواستیم مراتب تشکر و قدردانی‌مان را به آنان منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همواره سعی کرده‌ایم به دنبال کار‌های فرهنگی در زمینه مسایل اجتماعی مختلف باشیم. از هر حرکتی که باعث اصلاح عادات غلط، از بین رفتن معضلات اجتماعی و ترویج فرهنگ درست در جامعه باشد، استقبال می‌کنیم.

  رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی اظهار کرد: امروز، قدردانی از کادر درمان که در شرایط پرخطری که افراد تمایلی به مراجعه به بیمارستان‌ها ندارند، کار می‌کنند، وظیفه تک تک شهروندان است.

امیرخیزی در ادامه بیان کرد: برنامه‌های هیئت موتورسواری در ابتدای شیوع کرونا تعطیل بود، اما با توجه به تداوم این بیماری می‌توان قسمت‌های غیرضروری کار را تعطیل کرد و امور ضروری را با توجه به ماهیت موتورسواری و اتومبیلرانی که ورزشی فردی است، با رعایت مسایل و پروتکل‌های بهداشتی ادامه داد تا زمینه شادی جوانان را در چنین شرایطی فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کادردرمان موتورسواران هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه جهت افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است